Tommasso Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Jeg vurderer å sette på en effektpotte på e30 min, men har noen spørsmål først. hva er kulest på en e30 av DTM potte eller 4" "jappsepotte"? vill det bli mere lyd ved bare å bytte bakre potta? eller burde jeg bytte ut mer? med tanke på at jeg vill jo ikke få noe mer effekt uten å bytte grenrør uansett. noen som har noen bilder av e30 med DTM eller 4"?? takker for svar
TEM Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 DTM: er jo penest syntes jeg da. jeg har villa kjøpt meg 2 stuser og tatt ut innmaten i orginal potta og sveisa på stussene,Det gir en sykt rååå lyd. http://www.scorpion-exhausts.com/upload ... -lores.jpg
ehrnst Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 4" japsepotte hører hjemme på akkurat hva du kaller det. japsepotte - japsebiler:)
BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Uansett hva du velger, ikke kjøp deg en slik loffvarmer, japsepotte eller hva du nå vil kalle det..
Tommasso Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 okei.. jeg tror jeg komme til å gå for en DTM potte, jeg synes den ser finest ut på bimmern..
eriklepe Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 med de alternativene der, ville jeg beholdt original potten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå