325 ix Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Er d noen som har litt peiling på hva d kan være som gjør at min 520 henger litt/mye når den er kald?? Den kan være vanskelig å starte når den er kald..Den virker sur ut..Og når jeg begynner å kjøre, så henger den igjen og bruker mye bensin..Og når jeg da gir på mye gass, så henger den litt/mye og plutselig kommer den som den skal være, og slik er den til motoren blir varm.. D er aldri noe problem med den når den er varm, utenom at tomgangen har steget til ca 1500 o/min... Hva kan være galt?? Kan noen svare meg på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 lurer litt på det samme.. bilen min rykker litt når det er kaldt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 ix Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2006 D var Luftfilterslangen som forårsaket d hele... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå