Gå til innhold

godkjenne felger/senkesett


rayman85
 Share

Anbefalte innlegg

skal godkjenne felgene og senkefjærene hos biltilsynet, å få det i vognkortet, er det noe jeg bør være obs på? utenom å ta med tuv papirene på senkefjærene.

har en e36 sedan, er senket 50/30. og har 225/40-18 og innpress 35 tror jeg. tror felgen er 8" bredd.

når jeg svinger helt over går dekket såvidt i innerskjermen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juster lys også? jeg fikk beskjed om å ha TÜV på felger også.. nå vet jeg ikke hvilken bil du har, men det er noe med en bremseventil som må stilles på også om du har denne.. skal bestille time på det imorgen på biltilsynet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hjulstillingskontroll har jeg tatt. har papirer på det.

Bare en liten opplysning, vist det er en syund siden du har tatt hjulstilling kan dei krangle på det og forlange en ny, dette har eg opplevd.

-Papir på hjulstilling

-TUV godkjenning´s papirer på fjører

-Papirer på felger og dekk dimmensjon, skal ikkje overskrive +-5% av orginal dimmensjon, og max tillatt sporvidde (ET) økning 7.5mm per side.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er noe med en bremseventil som må stilles på også om du har denne.. skal bestille time på det imorgen på biltilsynet....

Denne går vel bare på om du har last bak i bilen eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er noe med en bremseventil som må stilles på også om du har denne.. skal bestille time på det imorgen på biltilsynet....

Denne går vel bare på om du har last bak i bilen eller ikkje.

vet ikke. fikk bare beskjed om å stille på denne om jeg om jeg hadde den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har Bare en liten opplysning, vist det er en syund siden du har tatt hjulstilling kan dei krangle på det og forlange en ny, dette har eg opplevd.

hvor lenge siden gikk det? siden du måtte ta ny hjulstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...