Guest Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Følgende kan være til salgs om jeg får noe respons her..: 1x Svart skinninteriør inkl dørtrekk til e36 Sedan - ikke sportsstoler ----------------------------------------------------------------------------- 2x Svart skinninteriør inkl dørtrekk til cab/coupe - sportsstoler.. Skinnsetene er i meget god stand.. ikke hull osv.. bilder kommer snart:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
B_M_W Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Har du noe pris antydning her?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 F.eks på skinninteriøret til sedanen. Gjerne også bilder, hvis det kan fremskaffes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Jeg venter på bildene... må nesten se litt på de før jeg antyder en pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris32 Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Når kommer bildene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Plow Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Jeg kjøper dørtrekk til coupe på dagen hvis du selger bare disse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rope Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 pris og bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Jeg venter fortsatt på bilder. Det går ikke akkurat i ekspressfart å kommunisere med tyskere som ikke kan engelsk..! Håper på bilder i morgen.. Stig 6500,- pr. sett hadde jeg tenkt å selge de for da... event. selge det ene løst...(det ene til coupe/cab) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Her har vi bilder.... Kvaliteten på Sedan settet og det andre coupe/cab settet er lik det som er på bildet... flotte seter... http://s82.photobucket.com/albums/j252/ ... -seats.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Er det til coupe eller cab...?? Baksete er ikke likt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Hmm.. skal sjekke det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Er det til coupe eller cab...??Baksete er ikke likt. Det baksetet der var vel til cupe.. Mulig jeg blingser no jævlig, eller har missa noe i tråden her... Men de to stolene der var vel noe forskjellige også. Etter det jeg kan se, så passer heller ikke de sidene bak på en cab. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 ...ser ut som om førarstoler er sportsete (med reg lengde på sittepute) medan det andre er eit standarsete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Det er helt korrekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 Førersetet kommer fra en M3, mens resten kommer fra en 325 coupe... det andre settet er komplett fra en m3, og det til sedan er fra en 320 sedan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts