xhale Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 termostaten i dashbordet funker ikke, sjekket om tilkoblingen bak hadde detti ut, men det var den ikke har sjekket div ting og tang men ikke noe har hjulpet noen som har noen tips??
MpA Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 jeg hadde av speedometer mitt en gang, da jeg skrudde det på igjen, bestmte jeg meg får og feste det så det ikke spratt i tryne mitt... da sluttet termostaten og fungere... ble litt fortvillet, klødde meg i hode i 2 minutter før jeg løsnet litt på skruene på termostatsiden, og vips der funket den, tålte ikke og bli skrudd noe særlig hardt fast, eller lite hardt fast, utrolig lite som skal til, prøv og løsn litt rundt den, og et lite dunk. visst den kommer må du løsne skruene litt, det som skjedde med meg- Lykke til-
xhale Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Skrevet Mai 3, 2006 ok takk for tipset skall prøve d, noen flere tips derute i tillfelle dette ikke hjelper?
2RE_Racing Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 Min kommer og går som den selv vil.. Finner ikke ut av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå