Martin_87 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 http://norway.schmiedmann.com/ProductPi ... 70_big.jpg kan jeg bruke disse på min e30 for å kunne justere camber bak. er disse til foran eller bak? står jo ingenting på sida dems. Powerflex racing bærearmsforinger excentriske M3 modeller (Kan også benyttes hvor forøket castor er nødvendig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 De er til forann og anbefales. Jeg har disse på min E30M3.. Veldig fornøyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_87 Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 hveit du om jeg kan bruke de på min eller er de bare til m3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_87 Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 noen som veit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind L. Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 E30 og E36 har samme bærearmer og derfor kan du bruke samme foringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin_87 Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 ok. takk for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts