Mack10 Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Hei!! Jeg har tenkt litt på og sote rutene.. Hva ser best ut?? Bak/siderutene og trekantvinduene? Eller bør jeg ta bakruten også?? Evt front?? Hadde tenkt og gjøre det selv med film så bør vel gjerne ikke ta frontrutene i og med at det ikke går ann og åpne vinduet?? Noen som har bilde av forskjellige sotinger?? Det er en e36 320i det er snakk om.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Skal du sote, så sot alle vinduene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 enig der.. om det skal sotes så må du sote alt.. alt annet ser liksom litt "halvferdig" ut syns jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolk Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Enig, skal du sote så sot alt, hvis ikke ser det bare ut som om det er en polakk på tur til neste brekk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2RE_Racing Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Synes det ser greit ut med moderat toning (43% lysgjennomtrengning) på siderutene bak og rullegardin i bakruta. Det siste er også praktisk vinterstid. Jeg soter ikke siderutene forran, ettersom de (les: politiet) har sluttet med å gi advarsler, så det er 1000 raske per ulovlig sotet rute første gang.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mack10 Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Blir sotefilmen ødelagt selv om man lager det skikkelig til når man sveiver ned vinduet?? Noen som har bilde av bakvinduene sotet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Blir sotefilmen ødelagt selv om man lager det skikkelig til når man sveiver ned vinduet??Noen som har bilde av bakvinduene sotet? Bare å dra en tur til gata.. Hvertfall 10 volvo der med sånn soting (men det skal være sagt at dem soter bakvinduene 100%) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhstrand Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 nei, sotingen tåler att vinduet opnes og lukkes viss det er gjort sjikkelig. anbefaler deg til og ta sotfilm på frammrutene og, for syns skyld. allt eller ingenting! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts