Padi Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 ok, da blir det nok de... Noen som har noen erfaringer med dekkonline.com eller dekkexpress.no?? Ser også at de to butikkene har forskjellig betegnelse på dekkene, men ser identiske ut Dekkonline.com: Dunlop SP SPORT MAXX 225/35 R19 ZR XL mit Felgenschutz 1771,00 NOK Dekkexpress.no : DUNLOP SPORTMAXX XL E 1.910,- NOK Er det noen forskjell på disse? Dim = 225/35R19 Jeg har nettopp kjøpt Dunlop SP SPORT MAXX i 225/35 X 19 og 255/30 X 19 på dekkonline.no. Der er det kjempe service.Anbefaler de på det sterkeste.De er billig samt frakt ligger i prisen. Her er en liten Link som jeg fant på BMW CCN. Les denne før du handel på dekkexspress http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/meldingFlat.aspx?id=358020 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 leste her på www.megahjul.com at Kumho sine dekk fikk mye bedre resultater enn dunlop sine.. Så nå ble jeg usikker igjen :S virker som de legger veldig vekt på slitestyrke der. hvis man er ute etter dekk som ruller 100.000km uten antydning til slitasje og er så harde i utgangspunktet at du ikke vil merke forandring når de er 10år så sats på det megahjul anbefaler. men ikke ligg bak meg når det regner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg skal ha dekk som helst sporer lite, holder brukbart, har brukbar pris og ser noenludene greier ut.. og selvfølgelig, har brukbare egenskaper! Men de bestilles enten i dag eller i morgen, så får vi se hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Jeg kjøpte Kuhmo ku31, og er veldig fornøyd med de, har ikke fått prøvd de skikkelig ennå, siden det har vært relativt kaldt. Men de sporer ihvertfall betydelig mindre enn continental sport contact dekkene jeg hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Da ble det bestillt Kumho KU-31 hos bil og anleggsedekk.. Størrelsen ble 225/35R19 Fikk pris på 8000,- inkl ALT! (til og med kaffi mens jeg venter ) Mye penger for dekk, men regner med at jeg får igjen for prisen Gleder meg til de ringer og har fått inn dekkene nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Ga 7K for 4 sportmaxx i dim 245\35\19... Helt geniale dekk,sitter som f selv i regnvær!men post ut hvordan kumho dekkene er å kjøre med!har forresten aldri hatt problemer med sporing med mine dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 jepp, de kommer på i dag.. så gleder meg.. rapport kommer.. er ikke regn her akkurat nå, så det må jeg sikkert vente et par dager Men var 7k inkl alt? eller bare dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå