Gå til innhold

Bmw e30 325 turbo intercooler ( nye bilder 17/6 )


Anbefalte innlegg

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg har topp. helt fin. tikket pittelitt. resten tar vi på pm.

Du har en pm :)

eller kan du bruke en 320 topp som fløder mindre men har mere gods:).

Hvor mye utgjør dette på en turbomotor? Stor forskjell?

Tåler vel kanskje mere da?

Skrevet
eller kan du bruke en 320 topp som fløder mindre men har mere gods:)

Da må du grave ut av forbrenningskammeret osv. Synes det er mye jobb for mindre effekt..

  • 1 month later...
Skrevet

Da var ny topp på plass! Maskinert med planing og mirafresning. Litt modifikasjoner ble det da jeg valgte å fjerne pianoringene, og investerte i 3mm MLS pakning fra Pure performance. Fikk startet opp i helgen, alt virker til å fungere fint, lader ikke så altfor mye da jeg ikke har fått trykkbryteren til tenningsforsyveren, så lader 0.5. men det merkes at det flytter seg noe bedre en orginalt :D

Skal slenge ut noen nyere bilder av bilen en av dagene nå.

Skrevet
Da var ny topp på plass! Maskinert med planing og mirafresning. Litt modifikasjoner ble det da jeg valgte å fjerne pianoringene, og investerte i 3mm MLS pakning fra Pure performance. Fikk startet opp i helgen, alt virker til å fungere fint, lader ikke så altfor mye da jeg ikke har fått trykkbryteren til tenningsforsyveren, så lader 0.5. men det merkes at det flytter seg noe bedre en orginalt :D

Skal slenge ut noen nyere bilder av bilen en av dagene nå.

Film også? :D

  • 5 weeks later...
Skrevet
drar det godt på 0.5? tenkte på og bygge turbo p 325 jeg og og lade det originaldysene klarer...

merker at det går endel bedre enn orginalt ja :)

Men med orginalt innsprut kan du ikke lade mer enn 0.2 - 0.25

Klarer ikke levere mer enn til det

Skrevet
tøft prosjekt 8)

Hyggelig å høre :)

Lader 0,9 om dagen, det fungerer bra, heller ingen problemer med tenningsbank. Men tør ikke lade noe særlig mer enn dette pga. nærmer seg maksgrensa på hva tilleggsdysene klarer å gi.

Men greia er at mye vil ha mer, så kommer nok til å skje mere i vinter, det jeg vet nå så blir det datasprut, ordentlig pulssplitt grenrør og nytt innsug, og da kan jeg også lade mer, så jeg håper på å kanskje lade 1,6 - 1.7. Så får vi se hvor mye de orginale stemplene tåler :)

-lars

  • 3 weeks later...
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det sto 94 i et drag på papiret jeg fikk. :s hadde tenkt å dra til 90grader etter varmkjøring da. Får håpe det er godt nok. Noen som veit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...