sh0rty^ Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 Det stod at jeg skulle dra til 94 med en gang jeg også, men jeg tok det i to steg. Også løsnet jeg og dro til igjen etter varmkjøring. Det holder 100% det. Ossen toppakning kjører du?
sh0rty^ Skrevet September 20, 2006 Forfatter Skrevet September 20, 2006 Er jo samme som jeg har da, men husk å smør de forskjellige platene inn med loctite 3020 før du drar det sammen. Så bruker du prosedyren som jeg brukte. Det skal forøvrig følge en lapp med prosedyrene i esken du fikk MLS pakningen i. Gjorde ihvertfall det når jeg fikk den ( PPF )
ehrnst Skrevet September 20, 2006 Skrevet September 20, 2006 hehe...dro til detta for flere måneder siden jeg. Loctite spraya jeg på toppen og blokka bare
vrossi46 Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Flott prosjekt man. \:D/ Venter på bilder eg..? heh.. er det lang tid på frakt fra pure pf..?
sh0rty^ Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 Sliter litt med det digitale kameraet mitt. Angående frakt så har det aldri vært noe problem fra PPF. Visst det tar lang tid så sier de fra på forhånd. Stort sett så har jeg hatt varene hjemme fra 5-10 dager etter bestilling.
325ti Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 heftig prosjekt.satser vell på erp og mls jeg og i løpet av vintern om jeg har bilen fremdeles. hva betaler der for bolter og mls? koed er vell billigst på boløter tenker jeg. smører dere inn "alle" delen på mls før montering. er det slik og fårstå?
sh0rty^ Skrevet November 2, 2006 Forfatter Skrevet November 2, 2006 heftig prosjekt.satser vell på erp og mls jeg og i løpet av vintern om jeg har bilen fremdeles. hva betaler der for bolter og mls? koed er vell billigst på boløter tenker jeg. smører dere inn "alle" delen på mls før montering. er det slik og fårstå? Jeg kjøpte dette fra pure-pf jeg da, tror forøvrig ikke de selger arp studs på koed? Gjorde vertfall ikke det da. Men alt i alt kom det vel på 4800,- for bolter og mls. MLS pakninger kommer jo i 3 deler, jeg smørte inn alle delene med loctite jeg, og det har jo holdt.
sh0rty^ Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Skrevet Januar 2, 2007 Heisann! På tide med en lite oppdatering, motoren ble plukket fra hverandre igjen i romjula, etter å ha gått 20 000 feilfritt med 0.9 i ladetrykk på orginal innmat med tilleggsprut ( mf2 ). Nye planer for sesongen 07 er borre litt og smidd innmat med 324tds veiv, 130mm smidde råder fra stenparner, som til slutt forhåpentligvis vil resultere i 2.7l I tillegg til dette sånn rent motormessig så skal jeg prøve meg på Megasquirt som datasprut, har mange tanker om dette, men faen så morro det hadde vært å fått det til Når det kommer til bilen så vurderer jeg en lakkering, i tillegg så vil jeg ribbe det meste innvendig og sette inn noen ordentlige bøtteseter som det så fint heter og så er det snakk om et bur også. Her kommer vertfall litt bilder av nye parts + littegrann av demontert motor for de som syns det er av interesse! mvh lars Sinterlamell og trykkplate etter en sesong: Rustet litt ettter demontering. Blokk, syns dette så greit med tanke på bensinblanding, utover at jeg har hatt en vannlekkasje på sylinder nummer 5 da. Ikke av stor betydning Kobberpakning, denne er ikke min men vurderer en slik en for neste sesong. Litt nye parts
ajsandberg Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 Hei, 20 000km feilfritt er jo VELDIG bra Hvorfor satser du ikke på MLS neste sesong? Sånne prosjekter er artige/lærerike
sh0rty^ Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 Hei, 20 000km feilfritt er jo VELDIG bra Hvorfor satser du ikke på MLS neste sesong? Sånne prosjekter er artige/lærerike Heisann Er fornøyd med 20 000, har kjørt med MLS denne sesongen, denne er jo mulig å bruke igjen, men er litt usikker på om jeg vil bruke MLS igjen. slet litt med å få det tett mellom vannkanal og sylinder nummer 5. Men med litt planing så skal det vel gå
oddis Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 20 000km hørtes bra ut med det oppsettet. Riktig justering er nok alfa omega Ser det ble JE stempler på deg...er det meg eller ser de bare litt høye ut? Hvilken komp har du tenkt deg? Intresant prosjekt, jeg følger med
fastbmw Skrevet Januar 3, 2007 Skrevet Januar 3, 2007 ser det blir litt drikking mens du skrur også? det er jo helt på sin plass
sh0rty^ Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Skrevet Januar 3, 2007 20 000km hørtes bra ut med det oppsettet. Riktig justering er nok alfa omega Ser det ble JE stempler på deg...er det meg eller ser de bare litt høye ut? Hvilken komp har du tenkt deg? Intresant prosjekt, jeg følger med Hei! Dette er det propan som har ordnet, så han har vel kontroll på målene vil jeg tro Men med de stemplene 130mm råder og 324tds veiv ( 80mm slag?) Så skal det bli riktig komp, visst ikke jeg husker feil så var det 8:1:1? mvh lars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå