Filur Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Har noen deler til E34 til overs hvis noen er interesert. Bermsekaliper forran til 520 12v med gode klosser. kom med bud. Skal bort. Originale blinklys forran. Bud. Ekspansjonstanke. Bud. Heis og motor til elvindu forran samt bryter. 1200kr komplett eller bud. Har også en girkasse og kardang til salgs. Kom med bud. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20844
Gjest Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Jeg byr 1400 for heis og motor til elvindu foran... er det med ledninger? er det vansklig å koble dette?
Filur Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 det er ikke med ledninger, bare heisen og bryter. 1400 blir for lite, kan strekke meg til 1800,-
opusx Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 ikke for å være kjip altså.. men, de vindusheisene får man til 400 stk på koed..
Filur Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Skrevet Mai 9, 2006 Disse er faktisk kjøpt på Koed for en god måned siden. da kostet di 1000,- stk.
Sigve R. Fredriksen Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 har ikke mellomaksling da? Er du ute etter en mellomaksling og diverse til 520 12v så har jeg motor, gir og hele drivlinjen liggende. understell og oppheng foran og bak, senkesett, hvite blinkers, relativt ny radiator ++
RonnyW Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 har ikke mellomaksling da? Er du ute etter en mellomaksling og diverse til 520 12v så har jeg motor, gir og hele drivlinjen liggende. understell og oppheng foran og bak, senkesett, hvite blinkers, relativt ny radiator ++ Er en kompis som er intr. i kun mellomaksling. Hvor mye skal du ha?
Stonescream Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 Hvite blinkers hadde vært fint Er det de helt fremme, sidene eller bak du har liggende? Er interessert i fremme og bak, har hvitt på sidene, men er litt for gult fremme og bak. Halv pris av ny pris sånn ca okei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå