Gå til innhold

BMW 320Ci

Share

Anbefalte innlegg

Har fått meg Bmw igjen etter noen år med Golf Turbo. Tenkte jeg skulle prøve å få lagt ut noen bilder. Bilen har en tidligere eier og har gått 68000 km. Det er en sen 99 mod. Bilen var helt original da jeg kjøpte den. Bilen har nesten alt av ekstra utstyr som var å få. Sportsseter i skinn, Harman/kardon lydanlegg, takluke i glass, stor BC og cruise kontroll bare for å nevne noe. Jeg har selvfølgelig store planer, men vi får ta det litt etter litt. Justerbart senkesett (Cobra), 19" BBS motorsport med 235/35 foran og 265/30 bak, Supersprint eksos og luftfilter er blitt montert. Sliter litt med plassen i hjulbuen bak, så avtale for valsing er gjort.

Ellers takk til Geir som driver Gundersen Sportscar.

dsc009816qn.th.jpgdsc009870fs.th.jpgdsc009856tm.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Hvis jeg forstår spørsmålet riktig, så har jeg 8,5" 19" foran og 9,5" 19" bak.

Det er korrekt!

Forøvrig helt lik min gamle 328 :D :

Bilder_Raymond_ny_bil_009.jpg

BTW: Grattis med en fin bil! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, halvveis riktig. :wink:

Med ET menes innpress og bredden svarte du jo på.

Har 19" og senk på min også, derfor jeg lurte. :)

Er ikke helt sikker på innpresset. Har hørt det, men gikk rett ut det andre øret. Det er veldig liten plass til overs bak der. Skal bli bra å få valset hjulbuene bak så jeg får lagt den litt mer ned uten at det skraper. Foran er det mye å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk på gundersen-sportscar helga før du fikk på senkesett og felger. :)

Ser resultatet ble bra! :)

Snakka med Geir der ang. BBS CH og senking. Da nevnte han at en han kjente (eller om det var kammerat) skalle få montert akkurat dette helga etter, så jeg kunne stikke innom om jeg lurte på hvordan det så ut på bilen.

Jeg tenkte 8,5/235 rundt hele da.

Hvor mye måtte du ut med for det justerbare senkesettet, og hvor mye for jobben? Tenkte på det når jeg kom hjem derfra at det var sløvt av meg å ikke spørre om prisen på det samtidig.

Og hvor kjøpte du luftfilter? KN konfilter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg fikk nok litt kamerat pris. Vet ikke helt om jeg kan nevne den. Jeg skal ha en liten diskre logo på bakluka med firmanavnet hans på og et lite cobra suspension merke nederst på kanalen et sted som takk for god pris. Det ligger veiledende prisliste på nettsiden hans.(se link) Jobben hjalp jeg til med på kveldstid, så den kosta ikke stort. Har bare et billig filter som jeg hadde fra før. Har lyst på luftfilter som er "pakket" inn i karbon. Vet at det er dyrt, men ser helt rått ut. :P Geir selger også filter som er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, regna nesten med noe sånt. :)

Kanskje høre med ham om filter også da.

Hvor lang tid brukte dere på å bytte dempere? (så jeg kan estimere litt timepris på jobben)

edit: Er dekkene forresten fine å kjøre på? støy, sporing osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...