cornelius Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/05/465310.html noen som har sett denne? Gatebil logoen i frontruta, turbo snegle og hele pakka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Så ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 uff den så stygg ut. Får håpe det gikk bra med de som kjørte. Noen som klarer å se åssn bil det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Uff, det der så ikke bra ut! Ser litt ut som en cosworth motor, men skal prøve og finne ut åssen bil det er i morgen. Quote fra Dagbladet.no; "To biler var involvert, og mye tyder på at det var en forbikjøring som forårsaket ulykken. Den ene av bilene ble liggende ute på et jorde, og de to som ble sendt med luftambulansen var fastklemt, opplyser operasjonsleder Jan Birger Raastad ved Vestfold politidistrikt til Dagbladet.no" Denne Jan Birger Raastad, er tilfeldigvis stefaren min. Så skal prøve og få det ut av han i morgen hvordan det går med disse to som ble sendt til sykehuset i luftambulanse, og hva slags bil dette er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 syns det så ut som en audi jeg? avant? eller den a4 "rs4" Turbon til han ene litt kjente fyren? Pål-et-eller-annet tror jeg? JIPPII!! Innlegg nr 1000 for meg *klappe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 ligner på en audi ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 syns det ligner mer på en ford jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Det der kan ikke skje i 60 km/t hvertfall. Alltid et dårlig tegn når en ikke klarer å gjette bilen engang... Uff, det der så ikke bra ut! Denne Jan Birger Raastad, er tilfeldigvis stefaren min. Så skal prøve og få det ut av han i morgen hvordan det går med disse to som ble sendt til sykehuset i luftambulanse, og hva slags bil dette er. HM! vi er indirekte infiltrert av politiet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Det Gatebil-merket ser ut som det som fulgte med i siste nummer av bladet, ser iallefall veldig likt ut... Blir litt sjokkert at jeg ikke klarer å identifisere bilmerket da jeg er godt kjent i bilmerkeverden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Det er en svart Vingebil og en Sedan som det er snakk om Begge Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Blir litt sjokkert at jeg ikke klarer å identifisere bilmerket da jeg er godt kjent i bilmerkeverden... Er ikkje alltid ike lett å kjenne igjenn knuste biler, så du har ingen grunn å beskymre deg for at du ikkje såg ka bil det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Hmm. Jeg ser knfilter,intercooler, sannsynligvis turbobil, og motor ligner på cosworth. Kan være en cosworth, vanskelig å se, men hvordan i all verden skjedde dette. Og er det noen andre her som har POLITI menn i familie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116957 http://www.xtremfoto.no/Ulykke_Skopum_05_05_06.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 http://www.xtremfoto.no/Ulykke_Skopum_05_05_06.htm det var ikke mye bil igjen der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet Mai 5, 2006 Share Skrevet Mai 5, 2006 Tragisk at slik skjer. Får håpe det går bra med de involverte. Litt typisk at føreren slipper `best`unna. Skjer nesten alltid. Ikke akkurat positivt for forsikringsprisen på slike biler heller dette. Mottoet er : ta ikke unødig sjanser med andre enn deg selv i bilen, leker man og tøyer grenser der det best å være alene, og helst på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå