Gå til innhold

732i motor m\kasse selges solgt!!!!!!!


styggen82
 Share

Anbefalte innlegg

hmmm... skal tenke på det :D korti du skal ha den på vraken da?

Vist eg kjøper den, skal den nok stå i den bilen der og bruke den til herjebil :D

Mykje rust på E30-en eller?

mangler motorfester og er hydraulisk bremsekraft forsterker, denne er ikke tilkoblet pumpa enda siden jeg mangler servo. litt rust noen hull i bagasjen. vindusheisen på fører sida er dårlig. interiøret er slitt.

blir nok vraket iløpet av mai. sender bilder til de som måtte ønske det, vet ikke helt hvordan jeg legger de ut her....

er 525 kasse og 318 bakaksel så en kjører i fra det meste opp til 120km.

selve bilen har gått en 260000km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... skal tenke på det :D korti du skal ha den på vraken da?

Vist eg kjøper den, skal den nok stå i den bilen der og bruke den til herjebil :D

Mykje rust på E30-en eller?

mangler motorfester og er hydraulisk bremsekraft forsterker, denne er ikke tilkoblet pumpa enda siden jeg mangler servo. litt rust noen hull i bagasjen. vindusheisen på fører sida er dårlig. interiøret er slitt.

blir nok vraket iløpet av mai. sender bilder til de som måtte ønske det, vet ikke helt hvordan jeg legger de ut her....

er 525 kasse og 318 bakaksel så en kjører i fra det meste opp til 120km.

selve bilen har gått en 260000km

ok... Det er jo ikkje det verste.. Kan du sende biler på are_grande@hotmail.com.. reknar med at bilen ikkje er registert eller noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålgård sier du.

Kunne kanskje være interessert.

Hvorfor selger du motoren så billig?

Og forresten, for å legge ut bilder så går du på f.eks www.photobucket.com og registrerer deg der (gratis).

Så laster du opp bilder og legger ut IMG linken som ligger under bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bra ut den der... Kunne tenkt meg nokre bilder av det du veit som er av rust på den også vist du har moglegheiten for det...

Gjerne bilde innvendig og under bilen også.. Er den skeiv i ramma eller noko?

Skal viderebringa desse bildene til ein kompis av meg som skal vere med på prosjektet :D hehe

BTW, er du interisert i ein byttehandel av noko slag foresten? Har tre stk E39 felger M5 17" liggande med dårlege dekk... interisert i eit bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålgård sier du.

Kunne kanskje være interessert.

Hvorfor selger du motoren så billig?

Og forresten, for å legge ut bilder så går du på f.eks www.photobucket.com og registrerer deg der (gratis).

Så laster du opp bilder og legger ut IMG linken som ligger under bildet.

har prøvd å selge bilen en stund men ingen som var interresert, så nå er jeg lei av å ha bilen stående i gårdsplassen...prøver bare å få den vekk, litt kjipt å hive den så.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...