Ballder Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja. Blir noe drøyt det. Du får si ifra om du kjenner noen som skal forbi da vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Bilder her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/kjop ... px?Id=3963 Stoler og baksete er solgt. Har cab lokket dørsider fremme/bak pluss sort teppe og dash igjen. Dash mangler hanskerom og airbag lokk. Gir nesten bort resten nå om noen er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 passer de til coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Bare foran mener jeg. Bak så er det noen utsparringer med deksler som skal legge seg over når cab'n er nede. Mangler lokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 hva skal du ha for de sidetrekka foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 300 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 det er for begge sider. foran.? hvor i vestfold bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jepp. Men sender ikke så det er sagt. 350 kr for begge, så møter jeg deg i Horten med dem. Bor i Larvik/Sandefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 18, 2006 Share Skrevet Juni 18, 2006 Er det da i skinn og strøkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Skinn og skinn. Vet ikke hva de kaller det jeg. Er det samme som jeg har i cab,n min bare at de er sorte. Ikke strøkne. Ene dørlomma har løsnet, må limes. Ellers er det et par smårift helt nederst på kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå