Gå til innhold

Kappkjøring i 85 kmt?? jaja synd med Bimmern...


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir så jævli forbanna, på tullinger so kjører idiot og kræsjer! gi faen å kjøre bil! vi andre so må betale idiotikjøring gjennom forsikring.

Greit nok og kjøre idiot...

Men i 50 sona er vel noe drøyt.

Har ikke barn selv, men det er mange andre som har det.

Anyway..

Kjør hardt, kjør stil...

Kjør hjem med hel bil!!

Alt med fornuft liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så jævli forbanna, på tullinger so kjører idiot og kræsjer! gi faen å kjøre bil! vi andre so må betale idiotikjøring gjennom forsikring.

Spar oss da! tror ikke akkurat de planla å krasje heller da.. slikt er fort gjort, og kappkjøring eller ei, dette kan sje alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke skjedd hvis ikke de hadde kappkjørt,og da hadde han også fått stoppa for den bilen...

Jeg er ikke moralens vokter da jeg til tider ikke kjører pent selv,men jeg kappkjører ikke i en 50 sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes bare slike komentarer er unødvendige, for det er ikke mye som skal til, han kan selv være den neste. synes ikke slike komentarer hører hjemme noen plass...

Vel... Altså.. Vet ikke helt hvordan dette sies på en slik måte at det faktisk når inn til dem som trenger å høre det.

Men iallefall. Folk som kappkjører på offentlig vei, har ABSOLUTT ingen ting å unnskylde seg med. Utsagn som at "det kan skje alle" er bare noe forbanna piss! Med den ulykka nede i Vestfold friskt i minne....

At dere som driver slik kjøring ikke er i stand til å ta kritikk overrasker meg heller ikke.

Jeg har små unger som ferdes ute i trafikken, og gudene skal vite at jeg blir forbanna når jeg ser ferskinger kjøre som idioter med setene i liggestilling, uten bilbelte og klampen i bånn.

Det dere bør gjøre er å ta selvkritikk, full skjerpings! Før man vet ordet av det er man dømt for uaktsomt drap. Det r noe å tenke på gutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Marius sier her, så er det ekstremt fort gjort å kræsje en bil... Tullkjøring eller ikke. Når det er sagt så er 85 km/t i en 50 sone TULLKJØRING, og jeg forsvarer for all del ikke akkurat denne saken her...

Jeg har en sønn, og bor langs en MEGET traffikert vei med 60 sone... Den er det få eller ingen som respekterer. Nå har jeg aldri vært, og kommer nok aldri til å bli noen besteborger i trafikken, men 60 soner og nedover prøver jeg å respektere.

jeg synes bare slike komentarer er unødvendige, for det er ikke mye som skal til, han kan selv være den neste. synes ikke slike komentarer hører hjemme noen plass...

Vel... Altså.. Vet ikke helt hvordan dette sies på en slik måte at det faktisk når inn til dem som trenger å høre det.

Men iallefall. Folk som kappkjører på offentlig vei, har ABSOLUTT ingen ting å unnskylde seg med. Utsagn som at "det kan skje alle" er bare noe forbanna piss! Med den ulykka nede i Vestfold friskt i minne....

At dere som driver slik kjøring ikke er i stand til å ta kritikk overrasker meg heller ikke.

Jeg har små unger som ferdes ute i trafikken, og gudene skal vite at jeg blir forbanna når jeg ser ferskinger kjøre som idioter med setene i liggestilling, uten bilbelte og klampen i bånn.

Det dere bør gjøre er å ta selvkritikk, full skjerpings! Før man vet ordet av det er man dømt for uaktsomt drap. Det er noe å tenke på gutter...

Godt sagt :!: Nå har jeg jo engang vært kalv selv, så jeg har kjørt min del idiotkjøring, men jeg liker å si at jeg har lært om ikke annet "litt" oppgjennom årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes bare slike komentarer er unødvendige, for det er ikke mye som skal til, han kan selv være den neste. synes ikke slike komentarer hører hjemme noen plass...

Vel... Altså.. Vet ikke helt hvordan dette sies på en slik måte at det faktisk når inn til dem som trenger å høre det.

Men iallefall. Folk som kappkjører på offentlig vei, har ABSOLUTT ingen ting å unnskylde seg med. Utsagn som at "det kan skje alle" er bare noe forbanna piss! Med den ulykka nede i Vestfold friskt i minne....

At dere som driver slik kjøring ikke er i stand til å ta kritikk overrasker meg heller ikke.

Jeg har små unger som ferdes ute i trafikken, og gudene skal vite at jeg blir forbanna når jeg ser ferskinger kjøre som idioter med setene i liggestilling, uten bilbelte og klampen i bånn.

Det dere bør gjøre er å ta selvkritikk, full skjerpings! Før man vet ordet av det er man dømt for uaktsomt drap. Det r noe å tenke på gutter...

Poenget mitt var det at slike komentarer kan folk holde for seg selv.. har på ingen måte forsvart tullkjøringen hans, men når det først er sjedd er det lite en kan gjøre.. prøv heller å se d positive med at kan sansynligvis ikke kjører slik i 50-60 sone flere ganger hvertfall.. men alt i alt så er slik faktisk håpløse onkel blå som skal komme med kritikk og straff osv..

og slikt kan ikke sies på en slik måte at det når inn, slikt kan ikke stoppes, for da hadde det vært gjort for lenge siden.. jeg har selv vært med i en ulykke, kjørt bak en trailer som veltet og brant(dødsulykke), sotte baki mens vi har blitt påkjørt og vi sto stille hele tiden, hadde kjørt oss fast(han kom ut å kjeftet som en gal btw, og lurte på hvorfor vi sto midt i veien :lol: ) og er fortsatt ikke en engel i trafikken, MEN jeg har mye mer respekt for fart, forbikjøringer og steder der det er 50-60 grense, hvertfall når det kan være unger i nærheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløse onkel blå??

Har du noen gang reflektert over at "onkel blå" eksisterer for din egen sikkerhet?

Det eneste riktige å gjøre i slike situasjoner er å komme med hard og krass kritikk!!!

Jeg har ligget et halvt år på sykehus selv etter kappkjøring, Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...