Wunder Skrevet Mai 6, 2006 Skrevet Mai 6, 2006 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av den noe omtalte bakrutespoileren min som jeg kjøpte som "vrak". Da jeg fikk den, hadde den flere lag forskjellig lakk og det var masse bobler og riper, har nå slipt den helt ned etter å ha brukt Duxola malingsfjerner. Først 60 papir, så 180, 240, 400, 800 og til slutt 1200. Slipt ned og klar til grunning Første strøk med grunning Etter to strøk grunning med 1200 slip imellom og første lag med sort silkematt og 1200 papir igjen Etter tre strøk med sort silkematt med 1200 slip imellom og første klarlakk lag Etter 4 lag klarlakk med 1200 slip imellom er den ferdig, ble ikke så verst, skal montere til uka og vente to uker og så rubbe den og polere så blir den nok bra tolmodighet er en dyd Bilen til kona, upolert, ikke senka bak og uten bakrutespoiler
-Roger- Skrevet Mai 6, 2006 Skrevet Mai 6, 2006 Er dette lakkert med sprayboks eller sprøyte? Ble jo meget bra ser det ut som!
Wunder Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Skrevet Mai 6, 2006 Lakkert med Quick sprayboks og slipt med Biltema slipepapir
Wunder Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Det er gamlebilen min men hun er veldig glad i den, hun har lyst på 1-serien men har ikke bestemt seg enda for 118 eller 120.
Gunnar Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Hvilken retning spraya du i? Ser jo ut som det ble kjempebra..
Wunder Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Spraya på kryss og tvers, mange tynne lag er stikkordet. Hvis du har lakka noe noen gang så har du sikkert sett at det blir matt pga. drivgassen men hvis du holder sprayen på samme sted akkurat lenge nok så blir det blankt og dekker helt men da er det rett før det renner så du balanserer på en hårfin kant mellom skjolder og matt flate. Mange lag og sliping med fint papit imellom ble veldig bra, skal legge ut bilder når den er montert og polert, skal som nevnt i en annen post senke bilen bak til lørdag så da blir det bilder av det også.
Wunder Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 Ferdig polert og montert, ble ganske bra synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå