Extreme Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Va tycker ni?lite saker kvara bara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Det blir bra, men byt ut speglarna och dom svart nyrorna, så blir det perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Råååååååååå Hva slags felger er det Pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Rå bil!! byt ut speglarna och dom svart nyrorna, så blir det perfekt! Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Rå bil! Synes speglene og nyrene så bra ut jeg. Er vel BBS Le Mans? ( = dyre og überfete!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Extreme Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Råååååååååå Hva slags felger er det Pris de är kerscher kcs färlgar 18".kommer inte ihåg va dom kostar men de är dyra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 er det 18? dekkdimensjon og profil? har bestilt bbs rs-gt til min m3 i 18" men den er så senket at jeg tror jeg må ha 215/35-18 dekk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zenix Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Hvor mye måtte du ut med for BBS RS-GT felgene PK? Lurer selv på disse ettersom jeg er svak for kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Meget pen bil og fantastiske felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Hvor mye måtte du ut med for BBS RS-GT felgene PK?Lurer selv på disse ettersom jeg er svak for kant Skal ha 4stk 8.5x18 et15. Kommer på 25.000 uten gummi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Herlig M3, med fete hjul . Ikke bytt speglarna . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Blir bra Fredrik Ser fram emot Juli nu PK: Gjør du med BBS felgene du har nå a? Gromme felger du har bestilt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 det er så mycket bettre i Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Blir bra Fredrik Ser fram emot Juli nu PK: Gjør du med BBS felgene du har nå a? Gromme felger du har bestilt da... Blir skodd med r-dekk for banebruk når jeg har spart opp litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Behold bilen som den er! Kjempe pen M3! PS! Personelig ville jeg montert øyelokk Men nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå