handyandy Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 har kjøpt meg en 325 88 mod... har skrudd ut motoren nå å skal overhale den totalt! men jeg har hørt at disse motorene går det an å hente MYE mer effekt ut av! Har noen noe tips på hvordan jeg kan hente ut mer effekt? Tenker på å sette i en litt kvassere kam og kanskje erstatte toppakning med noe "feitere"! Kom gjerne med tips!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 dieselveiv å 320 råder, så har du jo en fullblods 2,7liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Vel..sååå lett er det ikke da. Kam,grenrør/eksos og chip så er du på vei ihvertfall. Bedre vippe armer og hardere ventil fjører så kan du sette opp turtalls sperra=hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 og sett på turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 og sett på turbo ja det er fort gjort og ikke minst billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyandy Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 og sett på turbo ja det er fort gjort og ikke minst billig Hvor mye vil en turbokonvertering komme til å koste, sånn ca? tro meg, har vært i tankene mine!! hehe... du sier det er fort gjort? har skrudd en del så burde vel klare det! setter pris på videre tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 og sett på turbo ja det er fort gjort og ikke minst billig Hvor mye vil en turbokonvertering komme til å koste, sånn ca? tro meg, har vært i tankene mine!! hehe... du sier det er fort gjort? har skrudd en del så burde vel klare det! setter pris på videre tips!! Det var nok ironi.. Pris kommer jo helt ann på åssen turbo osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Det koster mer en 10k for turbokonvertering for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Tenkte å si det samme, men ville at en som kan det, sa det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handyandy Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Ok, skjønner... Men er vel alt i alt verdt pengene! tips om steder de selger komplett turbokit? eller lønner det seg kanskje å kjøpe delene seperat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 komplett turbokitt til m20 har jeg aldri sett, men det florerer av mennesker som selger alle delene du trenger. Det detter ofte inn annonser her og, ikke lenge siden det lå en fullblods 2.7turbomotor her inne i deler fra forskellige folk. Sjekk også www.pure-pf.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå