dj_maz Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 jah.. da skal jeg og lage en tråd om bilen min siden alle andre gjør det. hehe. bilder og fremgang vil komme etterhvert. begynner med litt specs og bilder så får vi ta det derfra. er en 325i cab fra 1991 aldri vinterkjørt. har gått 217000 km nå. eksteriør: farge: calypsrot metallic styling: Rieger GTS bakfanger. infinity sideskjørter, lumma frontfanger, icc panserforlenger. sorte DE lykter fremme. sota blinklys på sidene og hvite fremme. helrøde baklykter. carbon BMW emblemer på panser og koffertlokk. Monovisker. 18" x 8 team dynamics monza felger. 215/35/18 dekk. hel og fin cab. Interiør: fullt skinn interiør med recaro stoler fremme og bak. hvite instrumentskiver. momo ratt og girkule fra momo i carbon. hartge gulvmatter. OMP alu pedaler. elektriske vinduer og speil samt check panel oppe ved speil. momo skulderputer og bmw skulderputer bak. 3 stk ekstra instrumenter med hvit bakrunn i midtkonsoll. Motor/eksos: 2,5 liter 325i motor. med alpina topp og 284 kam. samonta luftfilter. orginalt eksos utenom bakpotte som er fra scorpion med 2x 3" dtm stusser. orginal katalysator. driverk: orginale drivaksler. orginal kasse med forsterket innsats. Understell: komplett H&R 60/40 senkesett. orginale foringer anlegg: pioneer DEH-P5800MP, focal frontsett og høytalere i sidene bak. MB quart diskanter ved speila. focal delefilter til diskanter og frontsett. 12" DLS sub. alpina 4*150W forsterker. denne uken har jeg sparklet noen sår i cat killeren og lakket den på nytt. panserforlengeren er lakket på nytt. her er noen bilder Planer: M3 speil, grenrør, M-tech II spoiler. powerflex foringer hele veien. sandblåse og pulverlakkere alle understells deler. samt tectylere under bil. nytt senkesett med gule koni 60/40 senkefjærer. polering av toppdeksel på motor samt bukkehorn innsug. montere short shift. stålomspunnende slanger til bremser. mere dill dall kommer vel og etterhvert
dj_maz Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Skrevet Mai 7, 2006 monterte shortshift det ble konge med mye tettere giring M3 speil er bestillt og M-tech II vinge er også bestillt. skal lakkes og monteres onsdag eller torsdag 10 eller 11 mai gleder meg masse
dj_maz Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Skrevet Mai 7, 2006 enda flere deler er bestillt grenrør og diverse matt krom detaljer. flere bilder kommer etterhvert som delene blir montert
dj_maz Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Skrevet Mai 7, 2006 takk! ja koser meg som bare det hehe. er jo fint vær og varmt i lufta nå
Lien Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 Meget fin bil. Eneste jeg vil kicket på er "Fuck you" logoen på bakluka
sn|per Skrevet Mai 7, 2006 Skrevet Mai 7, 2006 Skjønner ikke helt vitsen med "fuck you-merket" jeg eller. men har denne bilen gått i Hov i Oppland før? Mener å huske en 325 e30 med samme farge og samme merke på bakluka i fjor sommer..
dj_maz Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Skrevet Mai 7, 2006 den gikk på hov tidligere ja. broren min hadde den for 3 år siden. også var det en kamerat av broren min som hadde den 1 år så gikk den på hov i 2 år. og nå er den tilbake på gamle trakter igjen. hehe. han som hadde bilen på hov hadde en kamerat som hadde kjøpt seg en sånn klistremerke maskin. så de skulle bare teste den. derfor er det fuck you merket bakpå
dj_maz Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 bilen er i hvertfall lav nok går og kjeder meg om dagene.. lakkereren som skulle sette på vinga mi på torsdag hadde ikke tid. så jeg måtte vente HELT til mandag... så da får jeg legge inn disse bildene imens.. kommer vel noen nye bilder så fort jeg har fått satt på vingen min og mine M3 speil
BMWPower Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Pen bil, men cab skal ikke ha noen vinge! M3 speil er bra da
Stian Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Nokon cabbar kler vinga faktisk. Slek som min.. (det er min meining da)
dj_maz Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 tror M-tech 2 vinga blir bra. den er liksom ikke så stor. jeg heller synes ikke cab skal ha vinge. men så kom jeg over den M-tech vinga så synes jeg den var så pen. og ikke for kraftig. så tror det kan bli pent.
eriklepe Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 absolutt en pen bil, men "bad look" listen ser bare feil ut. Bedre uten!
dj_maz Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 smak og behag. folk får synes hva de vil. jeg styler nå i hvertfall bilen akkuratt som det passer meg. kjedelig hvis alle biler hadde vert like.
Bimmerlars Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 Hva slags innmat har du i kassa siden den er forsterka? Er Getrag 260 du har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå