Gå til innhold

Min 325i e30 Cab (1991)


dj_maz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal nok ikke selge nei.. nei alt går til rett pris .. hvis du gir 300 laken for den så skal jeg kjøre den hjem til deg :lol::lol:

nei blir nok ikke noe salg gitt.. har jo nesten akkuratt handlet den tilbake da min bror hadde den tidligere. har ikke fått alle delene jeg venter på en gang :) mangler grenrøret. midtre eksosrør og få satt på foringer og senkesett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, du får 300.000 men da ska jeg faen meg ha full tank m på kjøpet! hehe..neida skjønner deg godt. Er på jakt etter 325 cab for tia men det er jo så lite å velge mellom!

er litt lite og velge mellom ja.. så sant du ikke vil ha en rusthaug...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men jeg synes nå den mangler tak :D

Sebring grenrør du har kjøpt eller?

hadde ikke råd til tak :lol:

fant et bedre grenrør hos koed.dk så kjøpte det istedenfor. der fulgte det med x rør med uttak for lambda. så da tok jeg det istedenfor.. sebring grenrøret er dårlig laget sånn sett.. der er det ikke uttak for lambda. er også uten X-rør og koster skjorta i forhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

i morra blir det sikkert juling og få. skal på biltilsynet for etterkontroll. ble jo stoppet i tekninsk.. uff.. biltilsynet har lite å gjøre ja..

senkesett var forventet på lager på torsdag,, så da får jeg litt å finne på i ferien :D montere foringer og senkesett. skal bli godt å få bort den gamle møkka ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk nok dritt på biltilsynet. han som var der gadd ikke begynne og godkjenne bilen min. siden den var 7,5 cm over bakken, kravet var 10 cm så da kom jeg jo ikke opp på graven hans. så det var 25 mil til ingen nytte. jævla regelryttere :angry: skjønner ikke at det skal gå an og bli så vanskelige !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

her er litt av det jeg gjor i sommerferien.

byttet dempere, fjærer og foringer

Bilde045.jpg

Bilde046.jpg

noen gamle slitte dempere. sett sine bedre dager tror jeg :-P

Bilde048.jpg

nye fjærer og dempere på plass

Bilde049.jpg

Bilde051.jpg

litt nye foringer i forstillinga

Bilde050.jpg

bakstillinga skal ned.. (et jævla arbeid)

Bilde052.jpg

Bilde053.jpg

Bilde054.jpg

Bilde055.jpg

fikk ikke tatt så veldig mye bilder. ville bare bli ferdig.. men men

neste prosjekt blir dette

DSC00010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ja prosjektet mitt står vel på stedet hvil for tiden.

nye ting som skal gjøres blir vel litt oppshining av motor. muligens litt ny lakk skal bilen få. pluss m-tech ratt, girkule og matter

men nå kommer jo snart vintersesongen med stormskritt, bilen skal settes inn og blir stående inne i varmen, da er det vel litt rom for pussing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

litt ting må jo skje her også . grenrøret kom til som sagt til slutyt fra koed etter lang lang tid. passformen var enormt dårlig og alt måtte modifiseres. så da var meg og mOMOe på saken med en gang. :lol:

litt bilder må man jo ha. har ikke tatt bilder av ferdig montert enda. men det kommer senere i dag

DSC00046.jpg

DSC00047.jpg

DSC00048.jpg

DSC00049.jpg

DSC00050.jpg

som dere ser var jo grenrøret alt for langt. så modifisering måtte jo til .. men vi fikk det på tilslutt med en ganske grei løsning på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...