Gå til innhold

E-34 M5 vs E-46 M3???

Share

Anbefalte innlegg

eg var ute og kjørte her på fredag'en, da eg møtte på en svart e-46 M3 i sentrum, etter litt kjøring møtte eg bilen igjen ved ei fartstripe, der vi skulle dragge :shock:

123 bonn gass, M5'en min skaut fart og drog ifra dei første 150 meterane, da eg fekk inn 3 giret kom M3'n opp på sida og kom forbi, kjipt :(

men M3'en var chippet til 370 hk, så de var no kanakje like greit!!!

skulle hatt de på film, hadde vert jææævli fett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en venn av meg i dag som for få uker siden kjøpte seg en M3 CSL. For første gang på sikkert halvannen måned brukte han i dag sin gamle (sen '94) M5 Touring som er nokså oppskremt (andre kammer, eksosanlegg, lettere svinghjul mm). Han påstod at det var som å kjøre et hus i forhold... :D Drog dårlig gjorde det også mente han 8)

Tror nok en M5 går en god del dårligere, i ALLE disipliner, enn en M3 E46. Men, mye kan stå på sjåføren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg var ute og kjørte her på fredag'en, da eg møtte på en svart e-46 M3 i sentrum, etter litt kjøring møtte eg bilen igjen ved ei fartstripe, der vi skulle dragge :shock:

123 bonn gass, M5'en min skaut fart og drog ifra dei første 150 meterane, da eg fekk inn 3 giret kom M3'n opp på sida og kom forbi, kjipt :(

chippet til 370 hk var den nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chippet til 370 hk var den nok ikke.

Helt enig.. Man får ikke ut 30hk av en E46M3 med bare og putte en chip i den.. Men de som eier slike biler liker og tro at de har så mye gamp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...