///M Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?t=3122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Mye skryt å få der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Var jo litt artig å lese.. "nusselige E30" hehe.. Er jo sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Kjørte en strøken rød e30 m3 bak meg i går. Jeg peka og sa til dama at det der er en rå bil, og at de koster rundt 150.000. Ho kom med svaret: Den der!? Ser jo ut som en boks! Sånn skal du aldri ha! Gammel rånete kassebil! Hadde aldri gjettet den kostet over 50.000! æsj! Ho har lyst på Merc. clk da. Skal være enig i at den er stilig, om det er gjort rett. Svart med store cromefelger, senk osv. Kunne godt blitt sett i en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 ":3nza41bm]Kjørte en strøken rød e30 m3 bak meg i går.Jeg peka og sa til dama at det der er en rå bil, og at de koster rundt 150.000. Ho kom med svaret: Den der!? Ser jo ut som en boks! Sånn skal du aldri ha! Gammel rånete kassebil! Hadde aldri gjettet den kostet over 50.000! æsj! Ho har lyst på Merc. clk da. Skal være enig i at den er stilig, om det er gjort rett. Svart med store cromefelger, senk osv. Kunne godt blitt sett i en sånn. fruen ser ikke forskjell på min vanlige e30 og en e30 m3 heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 For ho er alt eldre enn e46 "gammel bmw" = rånete eller haug/skrap. Vi er vel ikke helt enige der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 hehe... var morsomt å lese det der ja bra at nokon teke til vet \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 vanlige mennesker skjønner ikke noe av gammle biler. Prøvde å forklare min mor hvor fantastisk komfortabel og fin E32 var.. men møtte ingen forståelse. også veldig mange mennesker som ikke skjønner forskjellen på en BMW og en BMW M. "alt for mange rør bak" sa dama mi om en E60 M5.... herregud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Men det som er kult, er at mange undervurderer gamle Bmwer... Den 5 serien der skal jeg kjøre ifra, men så er det dessverre ein M5... Bye bye Johnny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 "alt for mange rør bak" sa dama mi om en E60 M5.... herregud.. Hehe regner med at det er slutt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 "alt for mange rør bak" sa dama mi om en E60 M5.... herregud.. Hehe regner med at det er slutt nå? hehe! Dama skjønner seg hvertfall på nye biler. Ho synes X5, 5 og 6 serie er flotte hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå