Eivind82 Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Høyre grøftelys sprenges å radio/CD-spiller volumet stiger når jeg gasser på! Jo mer fart jo høyere volum! Hva er galt? Det er noe fukt inni glasset på grøftelyset, men skal det være nok til å sprenge pæra? Lurer på om det kan være noe spenningsfeil? Bilen er en e46 320D 99mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 nei, det er nok ikke fukt i glasset som gjør at pærer sprenger. hvis du tar ut pæra, og måler hvor mange volt pæra får. en måler mens en ruser motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Har du en sånn innstilling på radioen at jo mere utvendig lyd og mere gass så watter radion selv opp?Mange som har det og det er bare å finne på radion den knappen som skrur av denne innstillingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Høyre grøftelys sprenges å radio/CD-spiller volumet stiger når jeg gasser på! Jo mer fart jo høyere volum! Hva er galt? Sistnevnte SKAL være slik - det er så du skal høre radioen selv om det støyer fælt pga. høy fart. Tror det ligger under toneinnstillingene og heter "Speed Volume" eller noe i den duren. Kan justere nivået av det der, og slå det av om du føler for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind82 Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Ok, takk for gode svar! Skal prøve å måle hvor mange volt pæra får. Va kan være galt om pæra får for mye volt når jeg gasser på da? Kan det fikses ved å bare sette motstand på ledninga? Eller er det en større feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå