Gå til innhold

Forskjeller på BMW Z3 Cab


Jarle
 Share

Anbefalte innlegg

Hviken modell er mest aktuell da?

1,8 1,9 2,0 2,2 2,8 3,0 M modellene?

Coupe eller roadster?

Hmmm... er vel der han lurer litt... hva er forskjellen på coupe, roadster og sånt? Noen motorer og anbefale...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nice ut den... men nå glemte jeg å skrive at det skulle være cab, og da er det vel ikke så mange muligheter lenger?

Edit: Den som har gått av med døden i galleriet ditt der? Garasjebrann eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nei, alle har ikke det men vet at man kunne få tak i det..

Min er en 98 modell med 1.8L. Ikke no fartsmaskin men fin cruisebil. Og med 40/40 senking og 18" så sitter den bra på veien. Dette er noe av det rimligere du kan få tak i av Z3. Men viss han skal legge litt mer i det så ville jeg vell anbefalt større motor.

Her er et par bilder av min:

7d3b8e46.jpg

267f0dce.jpg

P1010119.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... er vel en 2001 modell han har sett på... er el stoler, el ruter osv på den... men står ikke nevnt el cab... får ikke kontakt med selger... hvor raskt slår du ned cab'n da?

Fin bil du har forresten, nice komb. av senk og felger :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har han sett på en nyere modell som har litt annen bakende + litt andre ting.. Å slå opp og ned taket tar ca 4 sek, så det går fort. Hvordan motor er det? Legg gjerne ved en link..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kom dem med annen bakende? 2001?

Ok, da har han sett på en nyere modell som har litt annen bakende + litt andre ting.. Å slå opp og ned taket tar ca 4 sek, så det går fort. Hvordan motor er det? Legg gjerne ved en link..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...