///MoePower Skrevet Mai 10, 2006 Skrevet Mai 10, 2006 Fin bil ja!Det er en 7-serie E23, ikke en 7-serie E28 som selger har skrevet.. menmen! Denna var for salgs i fjor også, og den er bygd sammen av diverse BMW styling. Jeg har nok ett finere bilde av den på pc`n min enn de som ligger der tror jeg! Skal legge det ut snarest Edit: Her er bildet! Hey Det er jo gamle bilen min.Kjekt å se den igjen Er det det! Du kan ikke røpe fra hvilke BMW`er du har hentet frontskjørt, bakskjørt og sideskjørt eller? Driver som du ser i signaturen på med en E23 selv, og vil ha litt skjørter jeg også.. (ikke samme skjørter som deg da selvfølgelig) Som sagt: Hvilken BMW`er har du hentet skjørtestyling fra?? Må det mye modifiseringer til eller??
bimmer_boy Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Er front spoileren original eller er det ettermontert i så fall, hvor kan man kjøpe noe sånt?. Fin bil ja!Det er en 7-serie E23, ikke en 7-serie E28 som selger har skrevet.. menmen! Denna var for salgs i fjor også, og den er bygd sammen av diverse BMW styling. Jeg har nok ett finere bilde av den på pc`n min enn de som ligger der tror jeg! Skal legge det ut snarest Edit: Her er bildet! Hey Det er jo gamle bilen min.Kjekt å se den igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå