BMW_E34 Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Likte 7`eren, skulle gjerne hatt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Fin bil ja!Det er en 7-serie E23, ikke en 7-serie E28 som selger har skrevet.. menmen! Denna var for salgs i fjor også, og den er bygd sammen av diverse BMW styling. Jeg har nok ett finere bilde av den på pc`n min enn de som ligger der tror jeg! Skal legge det ut snarest Edit: Her er bildet! Hey Det er jo gamle bilen min.Kjekt å se den igjen Er det det! Du kan ikke røpe fra hvilke BMW`er du har hentet frontskjørt, bakskjørt og sideskjørt eller? Driver som du ser i signaturen på med en E23 selv, og vil ha litt skjørter jeg også.. (ikke samme skjørter som deg da selvfølgelig) Som sagt: Hvilken BMW`er har du hentet skjørtestyling fra?? Må det mye modifiseringer til eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 ...hmm...ikkje sikker eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Er front spoileren original eller er det ettermontert i så fall, hvor kan man kjøpe noe sånt?. Fin bil ja!Det er en 7-serie E23, ikke en 7-serie E28 som selger har skrevet.. menmen! Denna var for salgs i fjor også, og den er bygd sammen av diverse BMW styling. Jeg har nok ett finere bilde av den på pc`n min enn de som ligger der tror jeg! Skal legge det ut snarest Edit: Her er bildet! Hey Det er jo gamle bilen min.Kjekt å se den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå