boost Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 noen som selger sånne i norge? http://cgi.ebay.co.uk/92-98-BMW-E36-2Dr ... dZViewItem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Hmm.. hvis du får dem som selger den på ebay til å sette at prisen er under 200,- NOK, så kommer jo speilene bare på 683,-. Spørs om du finner SÅ billige speil i Norge. Hvis du får mva på speilene, så ender dem opp på ca 1000,- NOK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 okey:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Hva er greia med å ville handle i Norge uansett? Er jo som regel både billigere og kjappere å handle fra USA. Eneste som kan være mer stress er returer, men hos de fleste seriøse selgere er ting sjelden noe problem. Er ikke dette slike speil som mange hurtigriskokere har? Rare er de iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 fete speil, men til skyline, sx osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 har noen universale M3 speil til selgs... ny pris 700, du skal få dem for 300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 har noen universale M3 speil til selgs...ny pris 700, du skal få dem for 300 55o kr med plate bak er nypris på soundstyling.no vis jeg ikke tar helt feil måtte bare si det men uansett er 300 kr gladpris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 soundstyling.no har vel bare manuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 har noen universale M3 speil til selgs...ny pris 700, du skal få dem for 300 55o kr med plate bak er nypris på soundstyling.no vis jeg ikke tar helt feil måtte bare si det men uansett er 300 kr gladpris. dette er elektriske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 har noen universale M3 speil til selgs...ny pris 700, du skal få dem for 300 55o kr med plate bak er nypris på soundstyling.no vis jeg ikke tar helt feil måtte bare si det men uansett er 300 kr gladpris. dette er elektriske. passer de på touring?hvis de gjør det og er i bra stand og det elektriske passer tar jeg dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå