Gå til innhold

Nye krav for å ta førerkort!

Kenzuke
 Share

Tror du disse nye reglene blir innført i Norge?  

42 stemmer

1. 1. Tror du disse nye reglene blir innført i Norge?

• Ja
      25
    • Nei
      18

Anbefalte innlegg

På denne måten kriminaliserer staten sine innbyggere.

Dette forringer livskvaliteten og dermed må det pøses ut penger i andre enden til fysiske og psykiske plager.

Eksakt!

Dette er noe som til de grader irriterer meg også. Man kriminalisrer en handling som i utgangspunktet er "ufarlig". Ikke rart kriminalitetsprosenten går opp her i landet... :roll:

Norge blir utnyttet gjennom den forbaskede EØS avtalen. Norge har så lite til felles med "EU land" og Europa/EU generelt. Jeg ville aldri introdusert meg som europeer, men som nordmann!

Norge er et nordisk land, med andre veier, annet klima og rett å slett andre forhold. Vi har ikke Autobahn, som så og si alle biler er laget for som produseres nå. Vi har en brøkdel av innbyggere i forhold til andre europeiske land.Skatter og "avgifter" henger ikke på greip lenger!

Skjerper ikke Norge seg snart blir vi som samene, minoritet i eget land!

Husker jeg ikke heelt feil så ble denne EØS-avtalen inngått i hemmlighet uten støtte fra en instans. Enten var det denne, eller en annen.

Jeg har snart problemer med å forstå at ikke nordmenn snart går sammen i "opprør" mot dette maktmisbruket! Hadde jeg vært Stortingspolitiker i 2006 hadde jeg vært flau!

Mvh

Er så enig i deres innlegg :!: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornye, hva inngår akkurat i dette begrepet?

Er det en teoriprøve i tillegg til medisinsk prøve eller? .. Er jo viktig å få med at folk som kjører idiot, ikke nødvendigvis kan lite/dårlig teori, men bryr seg mindre om reglene som er bestemt enn andre... De vet nokk at reglene er der, og hva de innebærer... Men uansett, unødvendig å følge opp så tett, ta 20 år feks. Koster halvparten, og blir mindre stress... Er nok ikke å unngå det faktum at det faktisk hadde hjulpet på trafiksikkerheten. Innerst inne innser jeg det... Men 24 års grense for sykkel, det er bad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik det allerede er, BalleKnalle... ;) Når man kommer til en viss alder, så er det (hvis jeg husker korrekt) legen som bestemmer hvor lenge per gang en sjekk skal være. Dvs, ser man fin i formen ut når man er 60, så må man ikke på sjekk før om 3-4 år osv. Er man slapp i fisken osv, så kanskje man må sjekke igjen om bare ett år.

Legesjekk er jo en ting. Om en er skikket i trafikken er jo noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...