Gå til innhold

BMW-smell? (E30 M3)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Off, må bare kondolere så mye til familien/slekt og venner!

Får frysninger av å tenke på det, har vert med på sånt selv og vet hvor jævlig det er!

Skal SÅ lite til før det går galt, bare synd at folk ikke forstår det før det smeller!

Vær så snill, allesammen, kjør fint i sommer, og for guds skyld, BRUK BILBELTE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt at det er så mange som stryker med på den strekningen der. er det en vanskelig strekke med dårlig vei og masse svinger? (som er typisk Norsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer til familie og venner. :cry:

Så gjør vi alle vårt beste for at dette blir den siste ulykken i år, vi har ikke råd til å miste flere. Tenk på de som bryr seg om deg, ikke påfør de den smerten det er å miste deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt at det er så mange som stryker med på den strekningen der. er det en vanskelig strekke med dårlig vei og masse svinger? (som er typisk Norsk)

Det er mye svinger med et langt strekk men det er greie nok veier med 2 felt hele veien. Egentlig perfekt vei viss man skal teste ut bilen sin i svinger og på rettstrekk. Sikkert derfor det skjer så mange ulykker der. Har selv kjørt svine der men det er nok lenge til neste gang. Får skikkelig klump i halsen når eg leser om dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er trist at slike skjer,jeg er jo fra samme komune og har gått på skole med vedkommende! Synest så synd på han og famile,bekjennte og alle rundt han,er så meningsløst å miste livet på den måten!! Men til alle oss andre,bruk vett!! jeg er ikke mer en 21år selv og jeg vet mange synst det er kult å tøffe seg litt! Men se hvordan det går?!? Etter som jeg har hørt skulle vedkommende kjøre forbi en russebuss.. er sikkert mange som kjenner seg igjen! Ikke lek med livet,pluttselig er det forbi!!

Håper folk som kjennte personen er med og støtter hverandre! Jeg kan ikke forestille meg hvor tungt det må vær å miste en: sønn,bror eller en god venn på den måten!

kondulerer så mye til familie,venner og bekjennte:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist. Og kondolerer til familien. :cry:

Drit i avisen. Mange av de som jobber der har ikke peiling i noen verdens ting, bare skrive og skrive. Tro meg det vet eg, for eg har jobbet der før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...