Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veit det er en gammel tråd men jeg orka ikke å lage en ny.

Hvordan går det med 9.5" breie 18" felger forran på E34? ET25 på 235.40/18.

Orker ikke å bestille felger viss det ikke passer.

Bilen er senket ca 40 mm forran.

Skrevet

Tror det kan bli i grenseland. Jeg har 9" bredde ET8, og da er det vel 1mm klaring til strammeskru (Coilovers) og felgene går kant i kant med framskjerm.

Uten coilovers kan det dog hende at det går.

Skrevet

Men med ET25 i impress så kan det spaces ut litt for å komme klar av eventuelle strammeskruer eller endeledd? (nederste leddet).

Kansje det går i hjulbuen?

Skrevet

Tror det skal være mulig med spacer ja.. Jeg kjørte litt med 255/35-18 framme og 265/40-18 bak og det tok ikke borti noe. Og felgene mine stikker veldig langt inn. Er 8,5" brede, så tror 9" brede framfelger kunne vært pent. Men som Hafsmo sier, så kan det bli litt anderledes med coilovers..

Skrevet

Er ikke noe værre en at jeg bare får prøve. Men viss muligheten for coilovere forsvinner så blir det ikke sånne felger.

Felgene ser slike ut: 03_1533602195.jpg

03_1434117599.jpg

Skrevet

hvis vi går utfra et8 som hafsmo har på 9" felg, så for at du skal ha samme klaring til justering som han så må du ha en felg eller space ut så du får et 2, men da stikker felgen en del ut fra skjermen. det blir som å ha et på -4 på 9" felgen til hafsmo. dvs at felgen din på 9.5" stikker 12mm lenger ut. da må det valses.

eg sjøl har et 1 på mine 9" framfelger, og har da valset litt for at det skulle bli bra.

Skrevet
Er det et brukt sett du vurderer da, siden du vil ha samme bredde foran og bak?

Nei som vist på bilde så er det ett helt nytt sett fra GS som en kar har feilbestillt. Dermed får jeg det veldig billig. Alle felgene er 9.5" og ET25.

men viss det blir mye trøbbel med å få det på plass forran så skal jeg revurdere kjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...