Arimanni Skrevet Mai 10, 2006 Skrevet Mai 10, 2006 hehe.. Drit kult Klare sikkert å dra meg opp på wakebord og den der
MeSs Skrevet Mai 10, 2006 Skrevet Mai 10, 2006 En kompis har omtrent en sånn!!! med samme motor iallfall, har du solgt den?
johjoa Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 kult! dette er utnytting av bmw deler sett likt prosjekt tidligere
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Tror ikke det bare er jeg som ønsker videoklipp fra dette prosjektet. Høres utrolig tøft ut
Hankook Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Tror dette proskjektet er lagt dødt, eller noe siden Tråd Starteren har ikke svart side den ble opprettet Tir Mai 09, 2006 22:42. Så tror egentligt att denne tråden kan stengest Ikke att det er min sak
Lynet Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 ok.. For å ta det først, som Sykkelreppratør Reodor felgen sa i flåklypa : " D nytte itte å bygge bil, når en itte eie nåla i veggen!" Å slik var det nesten her oxo. Man blir faktisk ikke rik av å gå på skole... Å det er kansje noe noen av dere skjønner. desuten tar det endel av tiden di å studere. Derfor har det ikke vert så mye å oppdatere.. For det andre, Båten ble solgdt for å finansiere vidre bygging.. Det er da "blodstrupmoen" dukker opp i soga. for den nye eieren hadde båten i ca. en uke før det ble STJÅLET! Så DU (MeSs) som har en kompis med slik båt kan gjerne ta kontakt...... Det kan jo dere som har lignene prosjekt oxo gjøre! vert morro.. Videoklipp/lydklipp har eg desverre ikke nå..
sinten Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 hvilket drev er blitt brukt på v12`en? ferskavannskjølt?
Lynet Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Volvo penta 280 drev er blitt brukt. mulig Mercruiser sitt Bravo 1 drev vill bli brukt.. lokka kjølesystem. men kjørt i ferskvann ja...
sinten Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 OK, raskt svar, takker å bukker , tøfft at noen satser på noe annet en jern klumper i båten.
Håvard ///M3 Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Dette er vel gamlemotoren til e30 big. Tøft
Lynet Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 Dette er vel gamlemotoren til e30 big.Tøft Det er nok Per sin/sine(?) gamle motor ja.. Holder enna mål, trass al "overforing" av Lystgass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå