oas3k Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Etter servicen i vinter fikk jeg beskjed om at det var noe oljesvetting og frostveskesvetting som burde repareres, samt en reim som burde byttes. Tilbudet han kunne gi meg på dette var 6500kr. Så i går tenkte jeg at jeg skulle få bestillt time. På veien stoppet jeg tilfeldigvis innom et uavhengi verksted som jeg har brukt til å reparere noen andre ting på hondaen. Jeg spurte han om hva prisen for reperasjonen kom til å koste , da sa han 3000kr. Synes bare det er litt vilt å ha over dobbel pris, tenkte meg at det var en god del dyrere på bmw, men over halv pris er vel litt å ta i...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg byttet et hjullager for ikke lenge siden. Endte også opp på uavhengig verksted. Ble 700,- billigere. Tilsvarer vel 2/3 av prisen på BMW. Husker ikke eksakt beløp, men mener det kom på ganske nøyaktig 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oas3k Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 skulle vist dette tidligere haha. Jeg hater å ha ting ureparert på bilen og dette har gåt å plaget meg helt siden vinter. Har så masse utgifter er ikke bare bare å få sammla opp 6500kr til å fikse bilen. Ble i hvertfall dritt gald ass derfor måtte bare poste det haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Husk bl.a. denne, hvis du er medlem i BMWCCN -> http://www.bmwccn.no/nor/kapittel2/serv ... vtaler.htm Schmiedmann.no gir også 10(15?)% rabatt. Må nevnes ved kjøp, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå