Gå til innhold

Kjøpt meg "ny" bil i dag :-)

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice.. Gav du for den ferdig inn da?

Det er jeg ikke helt sikker på enda, men det ser ut som den havner rundt 65.000,- Da har jeg dog ikke regnet inn eventuelle påkost som dekk, abs-deler (abs lampen lyser) osv..

Men jeg får se når jeg får den hjem. Ikke sikkert at jeg registrerer den med det første siden jeg strengt tatt ikke har bruk for en E30 til. Greide bare ikke å motstå fristelsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert at jeg registrerer den med det første siden jeg strengt tatt ikke har bruk for en E30 til. Greide bare ikke å motstå fristelsen
Kjenner til det problemet.. Har handlet litt sånn jeg og.. Så i mars satt jeg igjen med 4årsavgifter.. :?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor fant du dette vidunderet?

Den sto faktisk hos bmw forhandler i Tyskland. Autohaus B&K (en av Tysklands største bmw forhandlere med 13 avdelinger)

Forrige (og eneste eier, født i 1933, en kuriositet :) ) Byttet den inn i ny bil fordi han ikke ville koste på oppsjekk vedrørende den lysende abs lampen. Den har gått 121.000 garanterte kilometer, og er 100% original!!

Gjett om jeg gleder meg til å hente den :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Har du noen planer med denne eller sakl den få lov å være original.

Det begynner å bli sjelden å sjå en E30 som er orginal og strøken.

Jeg kan love dere at den skal forbli akkurat sånn som den er på bildene. Eneste jeg skal gjøre er å fjerne det digre D-klistremerket i bakruta og kanskje montere nakkestøtter bak. Sånn det ser ut nå så blir den nok parkert og lagret, iallefall helt til jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre med den.

Til BMW_E34: prøv å finne en 89 (ja, det er faktisk en 89 modell) som har hatt en eier, er kjørt 121.000km og er strøken/rustfri som er billigere. Det er forskjell på en sånn bil og en ungdomskjørt blodsenket vogn som har hatt 20 eiere.. Jeg er av typen som verdsetter slike ting høyt :)

Om det da viser seg at det er for dyrt så får det stå sin prøve.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...