Gå til innhold

Kjøpt meg "ny" bil i dag :-)

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alt til sammen 65k, hvor mye kostet bilen der nede? lurer litt på om jeg skal fikse meg en e30 fra tyskland jeg også

Engangsavgiften er på 36.000,- Resten kan du jo få lov å regne deg fram til selv :wink:

Nei da, betalte 1890,- euro for bilen, og så kommer jo dette med abs`n i tillegg. Vet jo ikke hva det blir kostende, så det bikker nok 65.000,-

Da har jeg regnet inn faktiske fraktutgifter.

Er jo selvfølgelig interesant at bilen koster under Kr. 15.000,- før blodsugerstaten skal ha sitt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke hente den selv? :D

Mulig jeg skal det. Skal jo dit uansett neste uke. Men det blir ikke billigere det enn å sende den på trailer. Og siden jeg muligens skal ha med en annen bil hjem, så kan det bli vanskelig å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en utrolig velholdt E30! Syntest faktisk ikke prisen var så gal jeg! Som du nevner; det er ikke mange igjen som har en eier og kun 121 000 km. Ble litt misunnelig nå.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en utrolig velholdt E30! Syntest faktisk ikke prisen var så gal jeg! Som du nevner; det er ikke mange igjen som har en eier og kun 121 000 km. Ble litt misunnelig nå.. :D

Takk takk. Er rimelig fornøyd med handelen foreløbig jeg. Så nå er jeg eier av 2 stk E30 jeg også :D !! Er likevel utrolig spent på å få se den i levende live. Blir nesten som første gang jeg kjøpte bil dette. Nesten like morsomt hver gang! Men at du ble misunnelig, det tror jeg ikke så mye på da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er jeg eier av 2 stk E30 jeg også :D !! quote]

Hehe! Man må jo ha 2 stk av godbilene! :lol:

Men at du ble misunnelig, det tror jeg ikke så mye på da :wink:

Jo faktisk! Syntest en E30 325 med m-tech er utrolig fin, og når den er så strøken som denne, så blir jeg misunnelig på deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er jeg eier av 2 stk E30 jeg også :D !! quote]

Hehe! Man må jo ha 2 stk av godbilene! :lol:

Men at du ble misunnelig, det tror jeg ikke så mye på da :wink:

Jo faktisk! Syntest en E30 325 med m-tech er utrolig fin, og når den er så strøken som denne, så blir jeg misunnelig på deg! :D

Vi kan jo godt bytte likt. M-tech mot M3 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...