BimmerKing Skrevet Mai 12, 2006 Skrevet Mai 12, 2006 Du store tid Espen... PEN bil da! Den må jeg stikke over å se på når den kommer til sitt nye hjemland
Espen M33 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Skrevet Mai 12, 2006 Du store tid Espen... PEN bil da! Den må jeg stikke over å se på når den kommer til sitt nye hjemland Velkommen skal du være Kai. Håper du selv sitter bak rattet da Skal se om jeg ikke får sendt deg noen reisebilder i løpet av neste uke.
BimmerKing Skrevet Mai 12, 2006 Skrevet Mai 12, 2006 Velkommen skal du være Kai. Håper du selv sitter bak rattet da Skal se om jeg ikke får sendt deg noen reisebilder i løpet av neste uke. Tviler på det faktisk... Virker som de skal statuere ett eksempel med meg... Har fått vite at lappen ryker for en periode, men ikke hvor lenge. Så da røyk jobben i tillegg gitt... Sånn er livet. Men bilder er alltid morsomt
Espen M33 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Skrevet Mai 12, 2006 Velkommen skal du være Kai. Håper du selv sitter bak rattet da Skal se om jeg ikke får sendt deg noen reisebilder i løpet av neste uke. Tviler på det faktisk... Virker som de skal statuere ett eksempel med meg... Har fått vite at lappen ryker for en periode, men ikke hvor lenge. Så da røyk jobben i tillegg gitt... Sånn er livet. Men bilder er alltid morsomt Hmm, det var ikke bra da. Men kanskje det tross alt var bra at du kjørte volvo. hadde kommet bort i noe lignende bak rattet i en bmw så hadde du nok vært lappløs i 2 år minst!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå