R Andersen Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Fikk du kontakt med han eg sendte deg nummeret til ang. tuv papirer?? Hei, jeg har ikke prøvd han enda.. Jeg har sendt en faks til tüv i Kiel/Tyskland, så får jeg se om det ordner seg, hvis ikke så får jeg høre med han du nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Fikk du kontakt med han eg sendte deg nummeret til ang. tuv papirer?? Hei, jeg har ikke prøvd han enda.. Jeg har sendt en faks til tüv i Kiel/Tyskland, så får jeg se om det ordner seg, hvis ikke så får jeg høre med han du nevnte. Hadde du prøvd han når eg gav deg nymmer, hadde du hatt skilter no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Den ble godkjent (han var VELDIG imponert over bilen!), men har ikke fått tak i tüv-papirer enda, så skiltene har jeg ikke fått.. Hint hint: http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=196396 Bra at bilen er i bra stand da. Så ut som den andre du har går greit nok å. Likte det jeg så i går, hehe Får ikke min så lett ut gitt.. Jeg så litt på den fronten, liker den, men lurer litt på hvordan jeg skal ha bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 jeg syntest vanlig M-tech er fin: Du får sitte på en dag i bilen, så skal vi ta en reprise av gårsdagens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ja den likte jeg... Så da blir det vel noe sånt. Sitter mer enn gjerne på en dag ja! Hadde vært dritt gøy! hehe Skal du opp på BMW treffen på rudskogen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 jeg syntest vanlig M-tech er fin: Vanlig M-teck er beldig pent ja. Den bør du gå for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Det blir nok det ja Hvor mye ligger et full m-tech sett på? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Det blir nok det ja Hvor mye ligger et full m-tech sett på? noen som vet? Hør med stylabilen.se, BMW-forhandler i Sverige eller BMW-forhandler i Norge. Tror du kommer billigst unna det hos stylabilen.se.. Det blir en tur på Rudskogen på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Hadde du prøvd han når eg gav deg nymmer, hadde du hatt skilter no Sitter med tüv-papirer i hånden nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 på skademelding : "jeg gjør oppmerksom på at føreren av bil B var en kvinne" det må man altid huske å få med. så så ikke overdrive nå, kan vel skje den beste det?? hehe Og til det tråden egentlig handlet om, blir nok bra med m-tech. Kunne vel vært verre sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Det blir nok det ja Hvor mye ligger et full m-tech sett på? noen som vet? Sjekk priser på nettbutikken til GS. Tenker det koster litt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå