PK Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg MÅ ha nytt eksos anlegg, min nåværende er mer defektanlegg enn effektanlegg. Det skal på min M3 E30 og lurer derfor på om noen har et merke og/eller forhandler å anbefale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg MÅ ha nytt eksos anlegg, min nåværende er mer defektanlegg enn effektanlegg.Det skal på min M3 E30 og lurer derfor på om noen har et merke og/eller forhandler å anbefale... jeg har bestilt supersprint til min på www.sandtler.de Grei pris og grei service. Men leveringstid desverre, for mitt nåværende eksosanlegg er også et defektanlegg som minner mest om en sveitserost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Hei.. hva må du gi for det effektanlegget du har bestillt?(Totalt med frakt,mva,toll osv?) Tysk kunskapene mine er ikke mye å skryte av:) Skulle hatt meg eit nytt eksosanlegg jeg også..mitt orginale er helt iorden men det er jo så lite lyd.. 215hk høres jo ut som 50:/ Har du bestillt helt frem til grenrørene? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Ferrita er vel kjent for å være noe av det bedre, føler Sport Evo'n fortjener såpass www.ferrita.no Før var det videoklipp med E30 M3'r med forskjellig eksosanlegg på s14.net, men de var borte nå gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 "Total BMW Jägermeister project M3en" mener jeg satt de supersprint racing anlegg på, etter diverse målinger. Det bråket vissnok noe helt forj*vlig, så kanskje ikke noe å satse på til hverdagsbruk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Hei.. hva må du gi for det effektanlegget du har bestillt?(Totalt med frakt,mva,toll osv?) Tysk kunskapene mine er ikke mye å skryte av:) Skulle hatt meg eit nytt eksosanlegg jeg også..mitt orginale er helt iorden men det er jo så lite lyd.. 215hk høres jo ut som 50:/ Har du bestillt helt frem til grenrørene? Takker for svar! Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ferrita er vel kjent for å være noe av det bedre, føler Sport Evo'n fortjener såpass www.ferrita.no Før var det videoklipp med E30 M3'r med forskjellig eksosanlegg på s14.net, men de var borte nå gitt... Skal vurdere det. Vil være sikker på at jeg velger riktig, men trenger det sårt, og helst igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå