Feldwebel Jensen Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Brukt eller nytt spiller ingen rolle. Hvis noen veit om en billig web-shop eller et annet sted så skrik ut. Gule blinkers blir litt for mye 80 tallet synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Foran du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Foran, bak og sider. Foran er vel det mest kritiske. Skal prøve å få den til å se litt nyere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Tja. Jeg har nå dette liggende.. Mener å huske at ene baklykta ikke lyste helt slik den skulle, men om det kun var pæra eller noe mer komplisert kommer jeg ikke på. Edit: Jammen har jeg ikke hvite sideblinkere også. Orginalt alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 biltema har også billige sideblikers osv.. hvordan bil har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 http://www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 jeg har glassklare og hvite blinklers til e36 cab. Send PM om du er interresert. Splitter nye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hei! Jeg skal bare ha bilen til frem til høsten (veldig økonomisk! å kjøpe cab på våren og selge den på høsten forresten) så jeg prioriterer noe billig. Dere som skal selge: alle lysene må funke greit. Riper osv er ikke så farlig. Og hva er prisen? Husk at cab har andre lykter enn 4d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Skal være på denne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22126 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Hei! Jeg skal bare ha bilen til frem til høsten (veldig økonomisk! å kjøpe cab på våren og selge den på høsten forresten) så jeg prioriterer noe billig.Dere som skal selge: alle lysene må funke greit. Riper osv er ikke så farlig. Og hva er prisen? Husk at cab har andre lykter enn 4d. Cab har samme lykter som coupe, noe hagenisse har vist deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå