JohnDeere Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Selger en strøken Xbox 360 som er veldig lite brukt. I tillegg følger det med utstyr som; - 2 trådløse håndkontrollere + 1 med tråd (totalt 3 håndkontrollere) - 20GB Harddisk med mulighet for lagring av spill, musikk osv. - HD-Ready kabler - Xbox 360 Multimedia kontroll I tillegg følger også disse spillene med; - Need for Speed - Most Wanted - Perfect Dark - ZERO - GUN - Fifa Football 2006 - Project Gotham Racing 3 - Tony Hawk`s American Wasteland (Nytt og forseglet) - Call of Duty 2 (Nytt og forseglet) Tenkte på en pris rundt 4000,-
Dirty Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 hvorfor selge? har lyst på men var litt stiv i pris :/ men uansett er det med den nye prosseorenene? eller de gamle? eller tar jeg feil? har ikke microsoft lansert den nye xbox 360 med mye bedre prossesorer? syns jeg leste om det her om dagen
JohnDeere Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Selger den fordi jeg har fått den i gave, men bruker den lite. Nypris på Xbox er 3 299,- Hvert spill koster mellom 499,- og 649,-. Tror ikke det har kommet noen andre prossesorer, dette vet jeg ikke noe om. Xboxen er ca. 2 måneder gammel og er som ny.
Ågedal Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Det er den billige typen,den andre typen som er dyrere er mye mere heavy på hardisker o.l Tarald har den gamle billie typen ikke bra den håland
Mauro Skrevet Mai 15, 2006 Skrevet Mai 15, 2006 Hvor mye skal du ha for Tony Hawk`s American Wasteland ?
[space] Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Det er den billige typen,den andre typen som er dyrere er mye mere heavy på hardisker o.lTarald har den gamle billie typen ikke bra den håland Eneste forskjellen på "billig" og "dyr" modell er at den billige i utgangspunktet ikke har trådløse kontrollere, hdkabel og harddisk. (Og ikke crome front på dvdromen) I pakken her følger det jo med 2 trådløse kontrollere + harddisk + hdkabel. Jeg synes prisen er god på denne pakka, men har allerede en fra før, så blir ikke aktuelt for meg..
|Andreas| Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Kan du selge noen av spillene alene? Eller følger alt med Xboxen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå