Kjell Rune Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Aiai Kjell Rune. Autolat og greier. Er det noe for en slik tung høyrefot kar som deg da? E39 er forøvrig en utrolig behagelig bil, så grattis. tung fot hmmm hvor da har jo e30´n da automat er tingen det for en by maskin. passer bra siden jeg har ny leilighet og all tingen i byen. det er forøvrig en 2,5 bensin maskin i den. og den vil bli noe oppgradert i sommer vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 grattis! får mye bil for pengene etter at e39 har stupt i pris det siste året.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Gratulerer med ny BMW, og så E39 Touring da . Er jo noe av det flotteste som fins . Jeg syns treverk kler disse bilene, det er jo ingen baneracer dette her, og med treverk får du en varmere følelse. Helt enig med Dolk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Flott bil Kjell Rune E39 Touring er en utrolig nydlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå