Gå til innhold

Aksjon mot råning

TEM
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde nesten vært gøy å mistet (fratatt) lappen hvis man kjørte EN gang rolig gjennom byen. For så å følge dette opp i rettsystemet. Man hadde SELVSAGT fått tilbake lappen, når det ikke har noe hjemmel i noen lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det er subjektivt.

Hvis JEG mener at det ikke er noe mål og mening å style bilen, så betyr det ikke at det er slik for andre også.

Hvis man cruiser rundt i byen, for å se på livet, samt kanskje stoppe bilen et forsvarlig sted for å prate med en kompis, så mener jeg da at det er mening i det gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, loven og politiet kan ikke bestemme hvorvidt det er noe mening eller mål med en kjøretur eller ikke..

har jeg lyst til å kjøre en tur gjennom sentrum så gjør jeg det, det er ikke ulovlig!

hele denne saken blir bare utrolig teit..får lyst til å ta meg en kjøretur til kristiansund, bli tatt en gang, få advarsel, bli tatt en gang til og miste lappen, og så lage et helvette uten like i rettsapparatet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok at det er slitsomt for nærmeste naboer dersom det er burning på samme plassen hver kveld, men å kjøre seg en tur i gata å snakke med kompiser forstyrrer vel ingen??

Syns dette ser ut som litt spesiell bruk av politiets ressurser.

Blir spennede og se hvordan det utvikler seg. Hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du tar deg en tur ut for å titte på livet, da har det jo en mening(ihvertfall for deg).

jeg har blitt stoppet midt på natten(01) og spurt om hva jeg skal og slikt av politiet..og en annen kamerat har også blitt stoppet midt på natten og spurt om det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså purken bruker fullt av ressurser på å ta de som råner,men hva med de som bruker dop???politiet bruker mye penger på å ta folk for burning å greier. vet at d er fordi d skjer mye me dødulykker med bil enn med narkotika. d er jo fordi narkotika er ulovlig, men d blir jo sikkert ulovelig å råne snart å...tviler ikke..

norge er et rat land :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jeg provosert av !!

Jeg har selv blit stoppet av polti mitt på natta. Da har jeg opptil flere ganger blit spørt " Ja, er derre snille gutter" :roll:

NEII iiiii Kjempe slemme gutter som kjører bil. :)

Politie har for lite å gjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså purken bruker fullt av ressurser på å ta de som råner,men hva med de som bruker dop???politiet bruker mye penger på å ta folk for burning å greier. vet at d er fordi d skjer mye me dødulykker med bil enn med narkotika. d er jo fordi narkotika er ulovlig, men d blir jo sikkert ulovelig å råne snart å...tviler ikke..

norge er et rat land :evil:

litt lettere for purken og stoppe en stakkers ung råner på byen en å sette ressurser på narkovrak med pistoler i skuffa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute og fått med meg kolonekjøringen av demonstrantene

(rånerne) Det var møtt opp veldig mye folk,50 biler ca og masse folk.

NRK var der også og laget reportasje,blir vel sendt i morgen.

Men langs hele veien fra Futura plassen og inn til sentrum 10 km ca.var politiet oppstilt på forskjelige plasser,både sivilt og uniformert med video kamere og filmet alt sammen. Lurer på hva di skal med den filmen tro :?:

bilde0035om.th.jpg

bilde0050gx.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...