TEM Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Her er NRK sin siste reportasje fra i går,blir også sendt på tv kl 18:40 i kveld NRK distiktsnyheter.. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 70727.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 woho, 3 sider i dagens utgave av tidens krav fulle av råning. Lurer på hvordan det blir i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Stå på sier jeg bare... Blir for dumt hvis politiet skal vinne fram med denne taktikken. All respekt for at de tar folk som lager spetakkel, men vanlig sunn fornuft må det jo gå ann å bruke?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 politiet her kan Brenne i H******!! har blitt stoppet med alle mine biler her..flere som er påkostet 100k++++ Kun fordi det er noe som skiller seg ut i mengden.. problemet her er at de ikke fokuserer på alle problemene med narko,vold etc,men på å skrive bøter til de som står parkert og prater og er sosiale.. men politiet vil vel istedet at de skal sitte innestengt i en leilighet og ruse seg på alt mulig rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Fant dette på Politi.no. Jeg vil klage på politiet "Hvis du er misfornøyd med hvordan du er blitt behandlet av politiet, eller mener politiet har gjort en feil, har du tre muligheter: Klage på politiets tjenesteutøvelse Hvis det ikke er begått straffbare forhold, sendes en klage til politimesteren i det aktuelle politidistriktet. Dersom du ikke er enig i politimesterens avgjørelse i klagesaken, kan du påklage avgjørelsen til Politidirektoratet (POD). Klagen skal ikke sendes direkte til POD, men gjennom politidistriktet. Politidistriktet sender deretter saken med samtlige saksdokumenter til POD som klageinstans. Anmeldelse av ansatte i politiet eller påtalemyndigheten Hvis du mener det er begått straffbare forhold i tjenesten, etterforskes dette av Spesialenheten for politisaker. En anmeldelse sendes til Spesialenheten, politiet eller påtalemyndigheten. Spesialenheten ble opprettet 1. januar 2005, og avløser den tidligere ordningen med "De særskilte etterforskingsorganene" (tidl. SEFO). Klage på etterforskning av straffesaker Dette er påtalemyndighetens ansvar, dvs. politiet/statsadvokaten/riksadvokaten. Dersom du har spørsmål om klage på etterforskning av straffesaker, kan du kontakte ditt lokale politi på tlf. 02 800. Politidirektoratet er ikke en del av påtalemyndigheten, og har derfor ikke anledning til å gå inn i straffesaksbehandlingen." Hvis ALLE rånerene i kristiansund sender inn en klage burde jo polti ha noe å gjør på ! Gå gjennom allllllllle klagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Hehe, denne meldinga skal jeg sende videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Dagens.... http://www.tk.no/nyheter/article2097037.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 har aldri hørt noen har tatt skade eller mistet livet i et rånetreff .... men ikke helt nødvendig å stå å spole blårøyk midt i byen med et gammelt ektepar som nabo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Hva gjør dere når dere råner? Burner og spiller høy musikk, samtidig som dere kjører i byen? Hvis det er tilfellet skjønner jeg godt hvorfor politiet skal stoppe det. Hvis dere står på en tom parkering/fotballbane unna bebyggelsene skjønner jeg ikke hvorfor det skal bli stoppet. det jeg forbinder med råning er å kjøre rundt i byen og prate med andre rånere. er ikke noen stor råner selv,men ser ikke noe galt i å råne... derimot burning, da har purken noe de skulle ha sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Hva gjør dere når dere råner? Burner og spiller høy musikk, samtidig som dere kjører i byen? Hvis det er tilfellet skjønner jeg godt hvorfor politiet skal stoppe det. Hvis dere står på en tom parkering/fotballbane unna bebyggelsene skjønner jeg ikke hvorfor det skal bli stoppet. det jeg forbinder med råning er å kjøre rundt i byen og prate med andre rånere. er ikke noen stor råner selv,men ser ikke noe galt i å råne... derimot burning, da har purken noe de skulle ha sagt Dersom man burner midt i sentrum er jeg enig, men det er ikke lov å burne LANGT unna alt som heter folk heller, sånn er jeg ikke enig i at det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå