Michael Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Er på jakt etter en fin blåfarge, skal være på en e36 coupe. Gjerne masse bildern !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Avus eller Estoril helt klart! Avus Søk etter fargene på forumet til www.bimmerforums.com Der finner du mange strøkne coupe biler med de fargene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Var veldig fin farge på begge !! Bara pøs på med bilder ! Andre farger enn blå kan også gå an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Dette er ikke den peneste blåfargen, men jeg er fornøyd med den. Den har en slags antydning til lilla skjær i sollys. Ellers er heeelt mørkeblå biler er pent. Avus var jo ikke stygg den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 laguna seca blue slår alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Madeiraviolett metallic. Veldig pen farge! Min gamlebil forresten. Noen som vet hvor denne går nå? UE skilt. Solgte den til en i Lillestrøm som solgte den videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Le mans blå er også en ganske fin farge.. Fant dessverre ingen bilder.. Edit: Fant en bil med Le mans blå på Finn. Er usikker på om den finnes E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2006 Mye spreke farger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Husker ikke navnet på fargen, men den står i motorrommet mitt om den er intressang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Avus eller Estoril helt klart!Avus Denne var spesiell, og LEKKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 På gamle bilen min hadde eg en meget fin blåfarge..orginal faktisk, ikkje når bilen var ny da ..Interlagos blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Arctisblå (E28'en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Estoril: topas: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Imperial Blue er jo fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Le mans blå er også en ganske fin farge Den er utrolig pen. Det var den jeg tenkte på da jeg så overskriften på tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå