blade77 Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Har hatt tiltagende ulyd i høyre frontdemper her de siste dagene. Begge frontdemperene ble byttet rett før jul og er nye Bilstein dempere. Etter en kjøretur her nå så kunne jeg kjenne på fjærbeinet at det gikk ann å rikke litt frem og tilbake. Kan det bare være festeringen på demperen som har skrudd seg løs? Eller er det annet som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Vet ikke hvordan E30 er i forhold til E36 jeg, men på min har jeg hatt ulyder fra både at toppmutteren ikke var strammet nok samt at hele topplageret var gåent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blade77 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Da fant jeg problemet. Mutteren som holder selve demperen fast ned i fjærbeinet hadde kommet løs. Den er nå strammet til og ulyden er borte. Alltid digg når man får løst problemet greit. Og ulyder er aldri særlig hyggelige uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå