Hakon Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Kanskje dette er DagensNæringsliv.no som ikke er helt oppdatert(syns å huske at dette var lenge siden, jeg), men jeg fant i alle fall denne hyggelige linken : http://www.dn.no/dnBil/article782486.ece Det dreier seg da om at BMW har vunnet prisen for "International engine of the year", (5,0l V10) Beste motor 2,5-3,0liter (535d motoren) Beste motor 3,2-4,0 liter (3,2l R6.. Z4 M motoren) Beste motor over 4,0 liter. (5,0 V10) samt Best ytelser (5,0l V10) Godt jobbet BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 tror det er gammelt nytt? eller tar jeg feil? syns jeg husker det var en topic om det får ikke så lenge siden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Har, som dere sier, også lest no lignende i fjor... Kansje de vant i år også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Har, som dere sier, også lest no lignende i fjor...Kansje de vant i år også?? BMW stakk for andre år på rad av med prisen "International engine of the year". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 uannset, mye BMW på denna lista! bra av BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå