Crazy racing Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 jeg å en kompis bestilte oss kn-filter ilag også.. nå har det gått over en uke siden vi sendte bestillingen og eg syns dette tar lang tid. ved tidligare bestillinger så har jeg fått varene kjapt og under en uke. men det er ikke med dette firmaet. så hittil så syns jeg ikke noe om dette.. lyst å avbestille også stikke på en bilshappe uti Ålesund sentrum å kjøpe kn-filter der idag.. men må vell vente litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Har selv venner som har handlet fra dette firmaet og kan vel ikke akkurat si det er positive tilbakemeldinger. Folk har selv måttet reise til firmaet i Østfold for å faktisk få varene de har bestilt utlevert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 Jeg har bare positivt å si om de. Bestilte FK Angel Eyes med blink.. kosta 2600 tror jeg.. Fant ikke billigere noen andre plasser. Og fikk varen noen få dager etter jeg bestilte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Sitter selv nå å ser på noen deler fra den siden, men litt skeptisk. Må en betale på forhånd eller betaler en når en får delene i posten??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 har handlet der. fikk delene etter 3 dager. de er billige, men det negative er at det er dårlig passform på stylingdelene dems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Ja, men måtte du forhåndsbetale??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Ja, men måtte du forhåndsbetale??? tok 5 sek å finne på hjemmesiden..... Hvordan betaler jeg? Dato: lørdag 12. august, 2006 Kort svar: Bestiller du varer med postoppkrav, betaler på ditt postkontor når pakken har kommet ditt. Bestiller du varer med forhåndsbetaling må du betale for varen(e) og porto før varene blir sendt til deg. Du kan betale på mange forskjellige måter bare betalingen kommer fram til oss. Det er lurt og skrive mest mulig info når du betaler som feks. Ditt navn, adresse, ordrenummer etc . Dette er lurt for å slippe forsinkelser og missforståleser. Det er også lurt å betale på det samme navnet som du bestilte på nettsiden, ønsker du og betale med et annet navn MÅ du skrive ditt ordrenummer eller ditt navn i merknadsfeltet på din innbetaling, ellers så blir det nesten umulig og finne din innbetaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Har positiv erfaring med Maxam-tuning...Bestilte ein frontfangar og fekk den levert etter 4-5 dagar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Takker for svaret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 7, 2007 Share Skrevet Januar 7, 2007 Takker for svaret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå