compact Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 ca forsikringspremie på m3 e30. skal ikke kjøpe før jeg er 20 år. har hatt forsikring(skadefritt) på meg selv 1 å snart. noen som vet sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 kan du ikke bare ringe inn til forsikringselskapet å høre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 kan du ikke bare ringe inn til forsikringselskapet å høre da? Enklere og spørre her inne i og med at mange har denne typen bil her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Jeg har min på gamlingen. Betaler da 10.000 for fullkasko m. motorhavari. Skulle jag hatt den på meg fikk jeg sitert 45.000 fra IF. Har den i IF nå, men som sagt på min far. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 men så er jo IF en av de dyreste forsikringselskapene også.. om du for forsikret i gjensidige er det oftest det billigste. betaler 9k på 325 e30 delkasko 20år 30% bonus.... IF skulle ha 18 tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 if ville ikke forsikre m3´n når jeg hadde den. jeg hadde den påmeg selv 50 i bonus 8 i egenandel full kasko og 12000km og betalte 9000 i året når jeg var 22. på 325´n min betalte jeg 4200 for delkasko og 8000km i if. mye forskjell fra hvor du bor og hvem du snakker med tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Det at If er dyrest er bullshit. Jeg halverte min årspremie i IF kontra Gjensidige.. 2 biler, hus og utleiehus. Kommer helt an på hvor du bor og hvem du snakker med ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 if ville ikke forsikre m3´n når jeg hadde den. Forsikringsselskaper har da ikke lov til å nekte deg forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 if ville ikke forsikre m3´n når jeg hadde den. Forsikringsselskaper har da ikke lov til å nekte deg forsikring de sa de ikke ville, men seff de kunne gi meg en pris men den ble runt 100k. he he d er vel d samme som og si nei. hadde jeg vært rik skulle jeg sakt ja og vraket bilen en uke senere bare på faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Det blir jo det samme som å betale bilen en gang hvert år Det er jo bare tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 kan du ikke bare ringe inn til forsikringselskapet å høre da? Enklere og spørre her inne i og med at mange har denne typen bil her inne Hjelper ikke at det er mange som har lik bil..kommer helt ann på hvor i landet du bor og hva slags kundeforhold (antall forsikringer) du har osv.. Derfor lønner det seg bestandig å ringe selskapet for å spørre om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Min kom på 36.000 i året med full kasco på faren min med 70% bonus... Nå er det 3000 i året på faren min med ansvar. KUN fordi det er en 323i. Årsmodell har 0 å si,kun pga 323i. Fikk forøvrig igjen 24k eller noe hvis det ble total eller stjålet. Så jeg har ikke kasco for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg forsikrer min igjennom firmaet jeg jobber i, betaler 6100,- i året, full kasko og fri kjørelengde. Sjekket pris utenom jobben, kom på 11000,- i året, er da totalkunde i Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 På mine så skulle IF ha 2300,- for delkasko og 8000,- for full kasko. Det var med 8000km og 50% bonus. Det er selvsagt pr stk. Syntest ikke det er så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg ble NEKTET forsikring av sparebanken 1 vest,og det til tross for at forsikringen var på min far og han er en god kunde i den banken... helt sykt..trodde heller ikke det var lov! Men far min byttet alle forsikringene sine over til gjensidige og bilen min er nå forsikret,men kun med ansvar og 5000km i kjølrelengd! Betaler 3200kr! Trodde det var umulig å få kasko jeg men kansje jeg må førhørre meg litt..er jo fint å ha kasko viss uhellet er ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå