Gå til innhold

BMW M3 3.2 Compact Bilder/Video - || Vurderer salg ||


DarkZun
 Share

Liker du bilen?  

212 stemmer

  1. 1. Liker du bilen?

    • Ja
      177
    • Nei
      37


Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vel helt ærlig innrømme at jeg synes compacten din er rå vis man liker honda civic (noe den ligner fælt på)(( eller egentlig alle compacter)). Men men fine felger i alle fall da. Er jo som og banne i kirken da og ha audi farge på ett gudomelig merke, men du har jo ikke respekt for BMW emblemet eller noe det står for så hva kan man vente seg.

Det er helt topp Patrick...nå blir det bank å få utover sommeren;)

Bare og stille seg i kø det lærshi, har flere torpedoer på døren daglig :P

Og de felgene kosta mer enn bare penger, innvolverte enn MEGET morsom tysklands tur som i tillegg til felgene kosta masse penger, søvn og en bra utslitt 2004 525 td leiebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kosen fant du den vraka m3en ?

Skal gjøre historien kort;) Jeg fant den på mobile.de, og bilen stod i Sveits....da var ikke jeg helt klar for å kjøpe, så den ble solgt. 1 år senere så jeg en bitteliten gratisannonse uten bilde i Billisten...det viste seg at en Norsk fyr hadde kjøpt den og tatt den inn i norge. Jeg kontaktet han og kjøpte bilen av han for 10 000 mer enn den kostet i Sveits. Sendte bilen til Oslo, og det viste seg å være en kjempefin bil med forholdsvis lite skader.

Skal du finne deg vrak, så er det ikke annet å gjøre enn å lete i tyskland via nettet. Dem er ekstremt populære og vanskelig å få tak i, så vær kjapp hvis du først finner en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takk:)

Til dere som har videomatriale fra Rudskogen eller Våler så send meg gjerne en PM. Legger ut en samling klipp av bilen fra BMWCCN Rudskogen ikveld på den første posten. Hvis noen skulle kjenne igjen bilen sin...så kan det hende jeg har mer av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...