Gå til innhold

BMW M3 3.2 Compact Bilder/Video - || Vurderer salg ||


DarkZun
 Share

Liker du bilen?  

212 stemmer

  1. 1. Liker du bilen?

    • Ja
      177
    • Nei
      37


Anbefalte innlegg

najs den der ja... hvorfor valgte du compact?

Tja..valgte vel compact for å bygge en bil det ikke finnes så mange av. Det finnes jo nå en del ombygde Compacter, men er jo fortsatt færre enn Coupè'r:) Har vel ikke noe mer fornuftig svar enn det...men det var planlagt og karosseriet ble kjøpt kun med den intensjon at den skulle bygges slik den er idag.

oysteinw: Hyggelig at flere setter pris på lyden:) Sånt skjer...kan jo hende en av de andre fikk tatt noen bilder. En av dem var vel antagelig mhfoto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk Robin! Du filmet ikke tilfeldigvis noe tidligere på dagen, som var litt mer seriøs kjøring og med R-dekk? Du hadde vel kameraet i hele dagen.

Hadde kamra i hele dagen ja, men filma ikke alltid men filma mye. Men tror ikke jeg fikk med noe mere enn det av deg, har ikke fått lakt inn alt fra kamraet på pcen enda, noe trøbbel med en ekstern harddisk jeg må legge det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen 0-100 tider på bilen?

Jeg har aldri målt det nøyaktig, men bør ligge godt under hva som er vanlig på en 3.2 Bilen er jo lettere og har 3.64 utveksling, så kan vel gjette et stykke ned på 4 tallet.

Angående fronten:

aha...dere tenker på en søt liten sak som denne? hehe!

BM36-46.jpg:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...